مجله سیم کارت

هدیه روز خبرنگار

0 193

اپراتور های فعال در کشور به مناسبت روز خبرنگار برای مشترکین سیم کارت های خود که خبرنگار هستند هدیه روز خبرنگار ویژه ارائه کرده اند .

هدیه روز خبرنگار همراه اول

اپراتور همراه اول یکی از اپراتور هایی است که هدیه ویژه روز  خبرنگار را ارائه کرده است . به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ طرح هدیه اینترنت خبرنگاری لیست نخست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرنگاران همراه اولی فعال شد .

این هدیه ۲۰۰ گیگابایتی یک ساله به مناسبت روز خبرنگار برای اصحاب رسانه فعال و خبرنگاران همراه اولی . برای اطلاع از وضعیت هدیه می ‌توانند کد # 10 * 100 * را شماره گيری کنند .

اینترنت هدیه خبرنگاران ایرانسلی

به گزارش روابط ‌عمومی ایرانسل  ( irancell ) ، این هدیه که یک هدیه ۲۰۰ گیگا بایتی و با اعتبار یک ساله است . از روز پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ، برای فهرست خبرنگاران ایرانسلی ، فعال شده است .

فهرست مذکور ، نخستین فهرست ارسالی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ( رگولاتوری ) به ایرانسل است . خبرنگاران ایرانسلی که این طرح هدیه روی حساب آن ها فعال است . پس از پایان اعتبار هدیه  ، می ‌توانند با ارسال عدد یک به شماره  ۳۱۴۱ ، طرح های فعلی موجود روی حساب خود را که به دلیل فعال بودن طرح هدیه روز خبرنگار ، استفاده از آن‌ ها متوقف است ، مجدداً دریافت و استفاده کنند .

مشترکان سیم کارت ایرانسل دائمی و سیم کارت ایرانسل اعتباری می‌ توانند . برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی هدیه های اینترنت همراه ، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من ، از طریق شماره ‌گیری کد # ۴ * ۱ * ۵۵۵ * ، وضعیت طرح های خود را مشاهده کنند . هم چنین مشترکان سیم‌ کارت‌ های اعتباری می‌ توانند باقی مانده اعتبار حجمی تمامی طرح های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌ گیری کد # ۱۰ * ۱۴۱ * ، مشاهده کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.