مجله سیم کارت

هدیه شاتل به دانش آموزان

0 160

اپراتور ” شاتل ” در این ایام که کرونا باعث مختل شدن خیلی از کسب و کار ها در دنیا شد  ، اقدامات ارزنده ای انجام داده است . ما در این مقاله به هدیه شاتل به دانش آموزان در دوران کرونا می پردازیم .
شاتل به عنوان بزرگ ترین شرکت در ارائه کننده ADSL در کشور سهم بزرگی در اینترنت کشور را دارد . مشتریان زیادی در زمینه اینترنت پر سرعت چه در میان کاربران خانگی و چه در میان شرکت ها و سازمان ها دارد . این موضوع باعث آن است که شاتل در میان شرکت های ارائه دهنده اینترنت نامی شناخته پیدا کند . خیلی مورد اعتماد و اطمینان در کشور است .

مدیران و کارمندان این مجموعه در تلاش هستند که در راستای ارائه خدمات بهتر و ارائه ی ایده های نو گام بردارند . با تلاش های شبانه روزی خود برای دست یابی به رضایت و خوشنودی مشتریان در تلاش هستند . کاربران می توانند با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات ارزنده ی شاتل استفاده نمایند . با خرید خط شاتل  از هدیه های اینترنت سیم کارت شاتل موبایل استفاده نمایند .
شاتل علاوه برتلاش برای ارائه خدمات خوب و مفید و به کارگیری تمامی پشتوانه علمی و فنی خود در ارائه خدمات به مشتریان خود ، سعی دارد تا روش های موثری را در پشتیبانی از خدمات خود نیز  در پیش گیرد . با شناسایی دقیق مشکلات مشتریان ، به مشکلات مشتریان خود رسیدگی کند و آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف سازد .

شاتل به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه اینترنت و ارائه خدمات ، طی سال های فعالیت خود ، خدمات کارسازی در حوزه مشتریان به سراسر کشور ارائه کند . باید این را هم یاد اوری کنیم که شاتل اولین ارائه کنندهی خدمات  ADSL+  در کشور می باشد .

هدیه شاتل به دانش آموزان در کرونا

یکی از جدید ترین خدماتی که از سوی شاتل در ایام کرونا و قرنطینه برای کاربران خود در نظر گرفته ارائه اینترنت رایگان به دانش آموزان است . با توجه به شیوع کرونا که مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند و دانش آموزان باید در خانه بمانند . باید برای ادامه تحصیل از طریق اینترنت و آنلاین با معلمان و دوستان خود در ارتباط باشند . شاتل موبایل شرایطی را مهیا کرده است تا دانش آموزان با خیالی راحت در خانه ی خود بمانند . با استفاده از اینترنت و خدمات اینترنتی درس بخوانند . دانش آموزان عزیز در سراسر کشور می توانند تا پانزدهم اردیبهشت از هدیه ی ویژه  shatel school استفاده کنند و فقط تا تاریخ اعلامی استفاده نمایند .

هدیه ویژه shatel school شامل اشتراک 3 ماهه اینترنت پرساعت شاتل است و  تا 16 مگا بایت بر ثانیه سرعت دارد و هیچ نیازی به پرداخت هزینه نیست . این هدیه رایگان است و می توانند با ” سیم کارت شاتل موبایل ” خود نیز از این خدمات بهره ببرند   .
دانش اموزان می توانند با دریافت این هدیه از خدمات ویژه شاتل که این روز ها برایشان ارائه کرده است استفاده نمایند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.