مجله سیم کارت

هدیه شاتل موبایل در دوران قرنطینه

0 88

در این روز هایی که کشورمان درگیر با شکست ویروس سر سخت کرونا است و تقریبا همه اقشار و افراد جامعه را در گیر خود کرده است و همه افراد به نوعی درگیر با این بیماری هستند و برای جلوگیری از شیوع بالای آن نگران هستند و تمام تلاش خود را برای مقابله با این بیماری انجام میدهند تقریبا همه ی شرکت ها و مجموعه ها سعی بر این دارند که از طریقی برای کاربران و مشتریان خود شرایطی را در فراهم کنند تا کاربران بتوانند با دسترسی راحت تر و با صرف هزینه کمتری و حتی بدون مراجعه حضوری و تردد در سطح شهر و از طریق آنلاین به همکاری خود با این مجموعه ها ادامه دهند . 

 

یکی از این مجموعه ها که در این روزها همه ی تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر به کار گرفته است مجموعه شاتل است .

روبط عمومی شاتل موبایل به منظور جلوگیری از شیوع بالای ویروس کرونا شرایط دور کاری را برای پرسنل خود فراهم کرده است و از این طریق و به منظور کاهش سفر های درون شهری و دسترسی راحت کاربران به اینتر نت پر سرعت طرحی را برای کاربران خود در نظر گرفته است .

 "شاتل موبایل"ز فروش مودم های رومیزی  4G  خود به همراه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل و 103 گیگا بایت اینترنت همراه رایگان در این روز های سخت کرونا خبر داد .

هر کاربر با خرید یکی از این مودم های رومیزی می تواند از آفر های ویژه ایی که شاتل موبایل برای کاربران خود در نظر گرفته است استفاده نماید یعنی علاوه بر 103 گیگا بایت اینترنت رایگان از دسترسی رایگان به خدمات فیلم و سریال نماوا با تخفیف های ویژه و قابلیت ثبت نام و تحویل درب منزل متقاضیان به فروش می رساند .

قابلیت هایی که این مودم های ارائه شده دارند آنتن دهی فوق العاده قوی برای محیط های مسکونی و اداری ، پشتیبانی از شبکه‌های 2G ، 3G ،  4G-LTE است .

به علاوه این مودم ها مجهز به باتری داخلی قدرتمند 2200 میلی آمپری ، امکان اتصال بی سیم و با سیم به مودم ، قابلیت روشن و خاموش نور ال ای دی مودم ، قابلیت دریافت پیام کوتاه و هم چنین ارسال پیام کوتاه ، که در واقع این مودم گزینه بسیار مناسبی برای اتصال سریع و بدون دردسر به اینترنت بی سیم پرسر عت در زمان قرنطینه خانگی می باشد .

 این مودم ها را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل یا تماس با شماره 09981000000 خریداری نمایید و مراحل ثبت نام و تحویل مودم درب منزل و بدون نیاز به تردد درون شهری انجام دهند و یا مودم خود را از یکی از نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور خریداری نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.