مجله سیم کارت

هدیه شاتل موبایل در چهارمین سالروز فعالیت این اپراتور

0 29

اپراتور شاتل موبایل نیز یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است و این اپراتور بزرگ به مناسبت چهارمین سال روز آغاز فعالیت خود هدایای ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است . اپراتور شاتل موبایل از اپراتور های برتر در کشور است که این اپراتور مشترکین زیادی دارد و در راستای رضایت مشترکین سیم کارت های خود قدم بر می دارد . به گزارش روابط عمومی اپراتور شاتل موبایل ، یازدهم شهریور سال روز آغاز فعالیت این اپراتور است و یازدهم شهریور سال 1400 چهارمین سال روز فعالیت این اپراتور بزرگ است و هم چنین سالروز تجاری‌ سازی و ورود این اپراتور تلفن همراه به بازار ارتباطات کشور است . اپراتور شاتل موبایل اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است و این اپراتور اولین و بزرگ ترین اپراتور مجازی در کشور است و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل ، چهار ساله می شود .
اپراتور شاتل موبایل از روز آغاز فعالیت خود تا به الان که چهار سال گذشته است ، تلاش کرده است تا با ارائه خدمات متنوع که شامل بسته مکالمه ، پیامک و اینترنت است و هم چنین با فناوری های خلاقانه تحولی در بازار کشور را رقم بزند . اپراتور شاتل موبایل اولین اپراتوری است که سیم کارت شاتل موبایل هوشمند را ارائه داده است و این اپراتور نسل جدیدی از سیم کارت را عرضه کرده است و این یک تحول بزرگ برای این اپراتور بوده است . سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل ویژگی های منحصر به فردی را دارند و این سیم کارت ها در محدوده ای که مشترک قرار دارد آنتن های موجود در منطقه را تحلیل می کند و با کیفیت ترین آنتن را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار می دهد . به مناسبت چهارمین سال ‌روز تولد "شاتل موبایل" ، این اپراتور به مشترکین "سیم کارت" های خود بر اساس تحلیل الگوی مصرف ، 1 گیگا بایت بسته اینترنت و یا یک ساعت مکالمه رایگان شامل 30 دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 دقیقه مکالمه برون شبکه هدیه می دهد .

علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل موبایل با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می ‌توانند به وب‌ سایت www.shatelmobile.irمراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.