مجله سیم کارت

هدیه عید فطر ایرانسل

0 310

اپراتور های فعال در حوزه “سیم کارت” در کشور به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر برای مشترکین خود طرح های ویژه ای ارائه کرده اند . اپراتور ایرانسل نیز یکی از اپراتور های فعال در حوزه سیم کارت است و این اپراتور نیز به مناسبت عید فطر طرح ویژه ای ارائه کرده است . هدیه عید فطر ایرانسل با آغاز عید فطر برای مشترکین سیم کارت ایرانسل قابل فعال سازی است .

طرح ویژه عید فطر همراه اول

به گزارش روابط عمومی اپراتور ایرانسل ( irancell ) ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران به مناسبت عید فطر هدیه ویژه ارائه کرده است . اپراتور ایرانسل این عید بزرگ را به تمام روزه داران و همه ایرانیان تبریک گفت . هم چنین اعلام کرد این طرح ویژه را به مناسبت این عید بزرگ برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . این طرح ویژه شامل کلیه مشترکان سیم کارت های “ایرانسل” هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و هم مشترکین “سیم کارت ایرانسل اعتباری” می باشد . مشترکین می توانند با آغاز عید سعید فطر برای خرید و فعال سازی آن اقدام کنند .
هدیه عید فطر ایرانسل

هدیه طرح ویژه عید فطر همراه اول

طرح ویژه عید فطر ایرانسل هدیه ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی است و با تخفیف ویژه برای مشترکین سیم کارت ایرانسل است . هم زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر کلیه مشترکان “سیم کارت ایرانسل دائمی” و سیم کارت ایرانسل اعتباری می توانند این طرح ترکیبی را دریافت کنند . طرح ترکیبی ، شامل دو ساعت مکالمۀ ایرانسلی ( درون شبکه ) و دو گیگا بایت اینترنت بین ‌المللی را تنها با پرداخت 8000 تومان دریافت کنند .

این بستۀ تخفیفی ویژه عید فطر ایرانسل ، در روز های ۱۲ اردیبهشت و ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دسترس است . اعتبار طرح ویژه عید فطر از زمان فعال‌ سازی ، دو روز خواهد بود . فعال ‌سازی طرح هدیه ویژه عید فطر ، با شماره‌ گیری کد دستوری # 5 * و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ، امکان ‌پذیر است . آن دسته از مشترکین ایرانسل که اپلیکیشن ایرانسل من را ندارند می توانند به صورت رایگان اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.