مجله سیم کارت

هدیه نوروزی ابرتو

0 56

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است همواره با توجه به مناسبت ها و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود بسته ها و هدایای ویژه در نظر می گیرد و همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد .
اپراتور ایرانسل در 2 مهر ماه 1399 در مراسم چهاردهمین سال روز راه اندازی "ایرانسل" از فضای ذخیره سازی با نام ابرتو رونمایی کرد . حالا ابرتو به مناسبت عید نوروز برای کاربران خود هدیه در نظر گرفته است و 10 بستۀ اینترنت 1400 گیگا بایتی یک سالۀ ایرانسل ، به 10 نفر از کاربرانی که طی بازۀ زمانی اول اسفند 1399 تا 31 فروردین 1400 ، بیشترین آپلود فایل را در ابرتو داشته باشند ، اهدا خواهد شد . ابرتو یک فضای ذخیره سازی ابری می باشد و برای تمامی کاربران قابل استفاده است هم برای کاربرانی که سیم کارت ایرانسل دارند و ایرانسلی هستند و هم برای غیر ایرانسلی ها کاربرد دارد . در واقع ابرتو یک هارد مجازی روی اینترنت می باشد که کاربر می تواند فایل های کاربر را روی آن ذخیره کند و در صورت تمایل از فایل کاربر نسخه پشتیبان تهیه کند ، ابرتو این امکان را به کاربر می دهد تا بدون این که هیچ فضایی از حافظه گوشی و یا رایانه را اشغال کند تمامی اطلاعات را ذخیره کند و این فضای ذخیره سازی این امکان را به کاربر می دهد تا در هر زمان و از هر مکان فقط با اتصال به اینترنت به اطلاعاتی که در آن فضا ذخیره شده است دسترسی داشته باشد .
. ابرتو، هم‌ اکنون روی دستگاه‌ های اندرویدی قابل استفاده است و نسخه‌ های دسکتاپ ، وب و iOS آن نیز به زودی عرضه خواهد شد . خدمات ابرتو ، با قیمت ‌ها و بسته‌ های مختلفی در دسترس همۀ کاربران ایرانسلی و غیر ایرانسلی قرار دارد . تمامی کاربران جدید ، با نصب و ثبت‌‌ نام در ابرتو ، به‌ صورت پیش ‌فرض ، امکان استفاده از پنج گیگا بایت فضای ذخیره ‌سازی 6 ماهه از ابرتو را بدون پرداخت هزینه ، با تعرفۀ بین‌ الملل اینترنت خواهند داشت و یک گیگا بایت اینترنت هدیه نیز دریافت می‌ کنند . علاوه بر پنج گیگ فضای رایگان ، درصورت نیاز ، کاربران می توانند فضای ذخیره ‌سازی با حجم‌ های 100 و 1000 گیگا بایتی با تعرفۀ نیم‌ بهای اینترنت را هم خریداری کنند .
تعرفۀ کامل بسته‌ های ابرتو :
بستۀ 100 گیگابایتی با قیمت 20 هزار تومان برای سفارش یک ماهه ، 59 هزار و 400 تومان برای سه‌ ماهه ، 114 هزار تومان برای 6 ماهه و 216 هزار تومان برای سفارش سالانه و نیز بستۀ 1000 گیگا بایتی با قیمت 50 هزار تومان برای سفارش یک ماهه ، 148 هزار و 500 تومان برای سه‌ ماهه ، 285 هزار تومان برای 6 ماهه و 540 هزار تومان برای سفارش سالانه در دسترس کاربران ابرتو قرار دارد و کاربران می ‌توانند در هر زمان ، حجم فضای ذخیره‌ سازی خود را از طریق اپلیکیشن افزایش دهند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.