مجله سیم کارت

هدیه نوروزی شاتل موبایل

0 23

اپراتور شاتل موبایل با فرا رسیدن عید نوروز برای مشترکین "سیم کارت" های خود جشنواره نوروز برگزار کرده است و کلیه مشترکین شاتل موبایل می توانند در روز تحویل سال 1400 بسته هدیه خود را دریافت کنند . اپراتور شاتل موبایل مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بهترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار دهد .
اپراتور شاتل موبایل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در کشور است و در جهت افزایش رضایت مشترکین خود در تلاش است . به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، این اپرتور برای مشترکین سیم کارت های خود بسته مکالمه رایگان در نظر گرفته است که کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل ، هم مشترک سیم کارت شاتل موبایل دائمی و هم مشترک سیم کارت شاتل موبایل اعتباری می توانند در روز 3 اسفند ماه 1399 هم زمان با تحویل سال 1400 بسته مکالمه خود را فعال کنند و از آن بهره مند شوند .
این اپراتور در روز 30 اسفند ماه 1399 که هم زمان با تحویل سال 1400 نیز خواهد بود ، بسته 30 دقیقه مکالمه برون‌ شبکه به علاوه 30 دقیقه مکالمه درون‌ شبکه را به عنوان عیدی برای تمامی مشترکین خود فعال خواهد کرد . علاوه بر این شاتل موبایل جشنواره‌ ای مختص نوروز 1400 تدارک دیده که طی آن مشترکین این اپراتور می ‌توانند در 14 روز نوروز ، هر روز بدون قرعه‌ کشی عیدی‌ شامل اینترنت رایگان ، مکالمه رایگان و کد های تخفیف شگفت انگیز دریافت کنند

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش G3  و 4G/LTE در سراسر کشور است که برای نخستین بار در ایران ، فناوری نو آورانه « سیم ‌کارت هوشمند » را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است که بر اساس آن ، سیم‌ کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک ، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می ‌کند . علاقه‌ مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور ، انتخاب شماره و خرید سیم ‌کارت با پیش‌شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.