مجله سیم کارت

هدیه همراه اول برای نصب نسخه جدید همراه من

0 1,292

اپراتور همراه اول ( MCI ) اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و اولین اپراتوری است که به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است . اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات متنوع و با کیفیت رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . این اپراتور بزرگ همواره در راستای ارائه خدمکات متنوع پیش تاز است و اپراتور همراه اول با سرعت ترین دیتا را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد . در همین راستا اپراتور همراه اول برای مشترکین “سیم کارت” های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه کرده است . اپراتور همراه اول اپلیکیشن همراه من را بروز کرده است و هدیه نصب نسخه جدید همراه من را نیز ارائه کرده است .

اپلیکیشن همراه من

مشترکین این اپراتور بزرگ از طریق این اپلیکیشن بتوانند به کلیه خدمات دسترسی پیدا کنند . اپلیکیشن همراه من برای کلیه مشترکین همراه اول هم مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و مشترکین “سیم کارت همراه اول اعتباری” قابل دسترسی و استفاده است . مشترکین این اپراتور بزرگ با دانلود و نصب این اپلیکیشن به راحتی می توانند به کلیه خدمات همراه اول دسترسی پیدا کنند . دانلود و نصب اپلیکیشن همراه من برای کلیه مشترکین رایگان است . مشترکین به صورت کاملا رایگان می توانند اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنند .

نسخه جدید همراه من

اپراتور همراه اول به تازگی اپلیکیشن همراه من را بروز کرده است و نسخه جدید آن را نیز ارائه کرده است . اعلام کرده است تمامی مشترکین سیم کارت های همراه اول هم مشترکین “سیم کارت همراه اول دائمی” و هم مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری که دارای گوشی هوشمند هستند . می توانند نسخه جدید اپلیکیشن همراه من را دانلود و نصب کنند و خدمات و قابلیت های آن بهره مند شوند . اپراتور همراه اول برای آن دسته از مشترکین خود که تا پایان تیر ماه یعنی تا 31 تیر ماه 1400 اقدام به دانلود نسخه جدید اپلیکیشن همراه من کنند . در قرعه کشی 10 جایزه 50 میلیون ریالی شرکت خواهند شد .

هدیه نصب نسخه جدید همراه من

کاربران اپلیکیشن همراه من با دانلود و نصب نسخه جدید می توانند از 10 گیگا بایت اینترنت رایگان 3 روزه نیز بهره مند شوند . این هدیه به مدت 72 ساعت قابل استفاده است و قابلیت تمدید خودکار ندارد . هر شماره دائمی و یا اعتباری همراه اول یک مرتبه امکان بهره مندی از این هدیه را خواهد داشت . نسخه جدید اپلیکیشن همراه من حال پیشرفته نیز دارد . کاربران می توانند پس از ورود به قسمت پیشرفته اپلیکیشن ، گزینه طرح های تشویقی را انتخاب کنند . در صورتی که این هدیه را قبلا دریافت نکرده باشند ، هدیه همراهی برای آن ها نمایش داده می شود . می توانند در زمان دل خواه به آن مراجعه نموده و اقدام به فعال سازی آن نمایند . هم چنین با انتخاب گزینه اشتراک ‌گذاری امکان معرفی این هدیه به دیگران وجود دارد .

مشترکینی که هنوز اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من ننموده اند می توانند کد دستوری # 1111 * را با سیم کارت همراه اول خود شماره گیری کنند . یا به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند . امکان خرید و فعال سازی طرح های دیگر اعم از اینترنت ، مکالمه و ترکیبی هم زمان با طرح هدیه خوش ‌آمد همراه من وجود دارد . استعلام طرح از طریق درگاه * 100 * 10 # و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.