مجله سیم کارت

هدیه همراه اول به ساکنان شهر های مرزی

0 138

اپراتور همراه اول برای زائران مرزی حرم امام حسین ( ع ) اینترنت هدیه رایگان ارائه کرده است . ساکنان شهر های مرزی از روز شنبه 19 شهریور ماه 1401 می توانند از اینترنت هدیه همراه اول استفاده کنند . ساکنان شهر های مهران ، خسروی و روستا های اطراف ایلام و کرمانشاه می توانند از روز شنبه 19 شهریور ماه 1401 از اینترنت یک گیگا بایتی 7 روزه برای سیم کارت خود فعال کنند .

هدیه همراه اول به ساکنان شهر های مرزی

شرکت ارتباطات سیار ایران هم چنین با تعریف و طراحی دو طرح رومینگ ویژه اربعین ، سطح میزبانی خود از مشترکان حاضر در این رویداد بزرگ را بالاتر برده است . به صورتی که مشترکان همراه اول به اندازه مصرف خود می توانند . یکی از دو طرح 7 روزه «نامحدود» یا «اقتصادی زائر» را از طریق «ستاره 1 ستاره 40 مربع» انتخاب کنند. طرح ویژه «دیتای نامحدود» شامل اینترنت نامحدود با سیاست مصرف منصفانه به همراه 250 پیامک هدیه و 25 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 350 هزار تومان ارائه کرده است . طرح «اقتصادی زائر» نیز با 150مگابایت دیتای رومینگ عراق به همراه 50 پیامک هدیه و 10 دقیقه مکالمه هدیه به قیمت 100 هزار تومان عرضه . که امکان خرید و هدیه  به مشترک حاضر در عراق حتی از ایران نیز فراهم کرده است.

تمامی زائران می توانند  تا 30 شهریور 1401 از قیمت های تخفیفی و طرح های مقرون به صرفه در خاک عراق بهره مند شوند .

استقرار تیم های فنی و عملیات شبکه اپراتور اول تلفن همراه در شهرهای نزدیک به پایانه های مرزی تا اتمام سفرهای اربعینی . از جمله دیگر مواردی است که زمینه پایش و رصد کیفیت شبکه به صورت 7 در 24 را به صورت خاص . در این مناطق در قالب داشبوردهای ویژه پایش مناطق مرزی در مرکز عملیات شبکه و کنترل کیفیت سرویس است.

همراه اول ( MCI ) جهت ارائه خدمات بهتر به زائران در گذرگاه های چذابه، شلمچه، مهران و خسروی . با برپایی موکب و نیز به صورت سیار به ارائه انواع خدمات مورد نیاز مشترکان کرده است. همچنین این اپراتور در حال فراهم سازی تجهیزات جهت ارائه اینترنت به صورت وای فای در موکب های مذکور است.

همچنین طبق اعلام این اپراتور، کارشناسان همراه اول در 12 نقطه در شهرهای نجف و کربلا و جاده بین این دو شهر مستقر و به ارائه خدمات مشترکان می پردازند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.