مجله سیم کارت

هدیه همراه اول به سرپرست خانوار

0 289

اپراتور ” همراه اول ” به عنوان بهترین اپراتور در ایران است . کاربران زیادی هستند که از خدمات این اپراتور استفاده می کنند . الان که در کشورمان با ویروس ” کرونا ” درگیر هستیم ، همراه اول نیز اقدامات مهمی در این دوره ارائه کرده است . همراه اول سعی می کند برای جلب نظر مخاطبان خود خدمات ارزنده ای ارائه دهد . برای مثال برای کاربران خود سیم کارت های با قیمت های مناسب در واقع سیم کارت ارزان نیز دارد . و برای کسانی که در نظر دارند جزو کاربران همراه اول باشند ، همراه اول ، سیم کارت همره اول اعتباری نیز دارد . برای کاربران خود سیم کارت اعتباری نیز ارائه کرده است . هدیه همراه اول به سرپرست خانوار ارائه سیم کارت رایگان است .

هدیه همراه اول به سرپرست خانوار

شرکت ارتباطات سیار ایران ، طی اطلاعیه ای جدیدی اعلام کرده است برای سرپرست خانواری که سیم کارت با نام خود ندارند سیم کارت رایگان ارائه می دهد . در این شرایط کرونا که در همه جهان حاکم است ، دولت برای تسهیل زندگی روزانه مردم تسهیلات یک میلیون تومانی ارائه کرده است . که شامل افرادی می شود که یارانه دریافت می کنند . با توجه به اینکه افرادی که می خواهند در دریافت این تسهیلات شرکت نمایند باید کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 پیامک کنند . حتما باید از خطی که این کد ملی را ارسال می کنند حتما به نام سرپرست خانواده باشد . این اطلاعیه را ارائه کرده است که سرپرست خانوار برای ارسال پیامک و در یافت این تسهیلات به مشکلی برخورد نکنند .

در واقع همراه اول ( MCI ) در راستای مسؤولیت اجتماعی و یاری رسانی به این افراد، تسهیلاتی فراهم کرده که سرپرستان خانوار که سیم‌کارتی به نام خود ندارند . می‌توانند به راحتی از طریق شبکه گسترده فروش  و خدمات همراه اول ، نسبت به ثبت نام و دریافت ” سیم‌کارت همراه اول  اعتباری “ خود به صورت رایگان ، اقدام کنند.
متقاضیان محترم با مراجعه به مراکز فروش مجاز همراه اول نسبت به دریافت سیم کارت رایگان خود اقدام نمایند .
در واقع این طرح به این شکل از سمت دولت اعلام شد . هرگونه تغییر در ارائه آن به متقاضیان محترم اطلاع رسانی می شود .
امیدواریم با فاصله گذاری های اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی این ویروس ریشه کن شود . تمام مردم جهان به روند عادی زندگی خود برگردند . اپراتور همراه اول با ارائه طرح های مختلفی با جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا اقدام های زیادی انجام داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.