مجله سیم کارت

هدیه همراه اول به مناسبت رمضان 1400

0 27

اپراتور همراه اول اولین اپراتور در ایران است که با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکین سیم کارت های خود بسته های هدیه در نظر گرفته است و بر این اساس کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند از این بسته هدیه بهره مند شوند .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول برای مشترکین "سیم کارت" های خود در ماه رمضان 1400 طرح 55+5 را در نظر گرفته است . بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند با ثبت نام رایگان از این طرح بهره مند شوند . اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که فعالیت خود را اغاز کرده است و همواره در تلاش است تا بهترین و متفاوت ترین خدمات را در اختیار کاربران خود قرار دهد . بر اساس این طرح ، در طول ماه مبارک رمضان امسال ، مشترکان دائمی و اعتباری می‌ توانند با ثبت‌ نام رایگان ، در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه ( خطوط همراه اول ) ، پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه طبق تعرفه ، دقایق بعدی را تا 55 دقیقه در همان مکالمه ، رایگان صحبت کنند . زمان اجرای این طرح از روز چهارشنبه 25 فروردین‌ ماه تا پایان ماه مبارک رمضان است و مشترکان می‌ توانند با فعال‌ سازی این طرح ، از مزایای آن بهره‌ مند شوند . بر اساس این طرح ، مکالمه مشترک پس از 60 دقیقه قطع نشده است و در صورت ادامه مکالمه ، دوباره شرایط مذکور تکرار خواهد شد . همراه اولی ‌ها می توانند از ابتدای ماه رمضان ، با شماره‌ گیری کد « ستاره 10 ستاره 421 مربع » در این طرح ثبت‌ نام کنند .
اپراتور همراه اول به دلیل استقبال گسنرده مشترکین دائمی و اعتباری خود در سال های گذشته ، امسال مجدد طرح 5+55 خود را در ماه مبارک رمضان اجرا کرد و به کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود اعلام کرد که تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا از این طرح ویژه استفاده کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.