مجله سیم کارت

هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

0 1,287

هدیه همراه اول به مناسبت روز پدر

اپراتور همراه اول به مناسبت آغاز میلاد با سعادت حضرت علی ( ع ) ، 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه برای تمامی مشترکین خود ارائه می کند . “همراه اول” یکی از اپراتورهای مهم و پر سابقه ی ایرانی است که امکانات و خدمات بسیار متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . خرید خط رند و یا همان خرید شماره رند از جمله فعالیت های ارزنده این شرکت به حساب می آیید . این اپراتور به مناسبت روز پدر برای مشترکین سیم کارت های خود هدیه همراه اول در روز پدر ارائه کرده است .

هدیه همراه اول در روز پدر

در واقع طبق گزارشات از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، و هم زمان با آغاز سال روز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر ، تمامی مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول قادر خواهند بود تا پایان روز 18 اسفند ماه ، علاوه بر 30 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه ، دو شماره تلفن ( همراه اول یا تلفن ثابت ) را به لیست شماره‌ های دلخواه خود اضافه نمایند . بنابراین با تمام موارد اعلامی مجموع حجم 30 دقیقه‌‌ ای که اپراتور همراه اول ارائه کرده است ، برای مکالمات با دو شماره دلخواه است . متقاضی مربوطه به راحتی می‌ تواند آن را برای مکالمه با یک یا دو شماره استفاده نماید .

لازم به ذکر است که هیچ محدودیتی در استفاده از هدیه همراه اول ( MCI ) در روز پدر لحاظ نشده است . بنابراین متقاضی می‌تواند حجم مذکور را در چندین تماس جداگانه مصرف نماید . شایان ذکر است که همراه اول این طرح با هدف حراست از سلامت مشترکان در روز های شیوع کرونا ارائه کرده است . زمینه‌ ای را فراهم می‌آورد تا ضمن توجه به اهمیت در خانه ماندن ، بتوانند به راحتی و بدون هزینه روز پدر را تبریک بگویند . در انتها بهتر است بدانید که تمامی مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند به سادگی و با شماره‌ گیری کد دستوری # 43 * 10 * بسته ی مورد نظر را فعال نموده و از بسته و طرح روز پدر استفاده نمایند . توجه داشته باشید که بعد از اتمام طرح و حجم موجود ، پیامکی برای مشترکین مربوطه ارسال می شود ، و به مشترکین اطلاع رسانی می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.