مجله سیم کارت

هدیه همراه اول به مناسبت یلدا

0 4,569

هدیه همراه اول به مناسبت یلدا

هدیه یلدا همراه اول

اپراتور همراه اول یکی از اپراتور های پر آوازه ی ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی از تمام نقاط ایران را دارا است . این اپراتور طرح های ویژه ای برای جلب رضایت مشترکین خود ارائه کرده است که طرح هدیه یلدا همراه اول یکی از این طرح ها است . سیم کارت همراه اول ، از جمله پر مخاطب ترین و خاص ترین سیم کارت های این اپراتور می باشد . که با عرضه سیم کارت های متنوع و رند تا حد بسیار زیادی بازار سیم کارت را در دست دارد . از این رو قیمت خط رند 0912 و خرید اقساطی سیم کارت 0912 موجب شده است تا کاربران این اپراتور به مراتب بیشتر شوند .

اپراتور همراه اول ( MCI ) جایگاه ویژه ای برای خود را کسب کرده است . اولین اپراتور برتر در ایران است و اولین اپراتور در ایران است که فعالیت خود را آغاز کرده است . این اپراتور همواره در مناسبت و رویداد ها طرح های ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت های خود ارائه کرده است . طرح هدیه یلدا همراه اول فقط مناسب شب یلدا است .

در همین راستا اپراتور همراه اول اعلام کرده است به مناسبت نزدیک شدن شب یلدا ، تمامی کاربران سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه ول اعتباری و هم چنین سیم کارت انارستان همراه اول می توانند ، از هدیه شب یلدای این اپراتور بهره مند شوند . این هدیه شامل یک بسته‌ مکالمه رایگان 60 دقیقه ای درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) می باشد . لازم به ذکر است که این هدیه با عنوان هدیه شب یلدا از روز جمعه 29 آذر ماه قابل فعال شدن می باشد .

مهلت استفاده از طرح یلدا

زمان استفاده از طرح 60 دقیقه مکالمه هدیه یلدا همراه اول از ساعت ١٩ روز شنبه به تاریخ 03 آذر ماه تا ساعت ٨ صبح روز یکشنبه یکم دی‌ ماه خواهد بود. در پایان شایان ذکر است که مشترکین سیم کارت های همراه اول به راحتی می توانند جهت استفاده و فعال سازی از هدیه یلدا همراه اول ، کد «ستاره ٩٨ ستاره 4 مربع» را شماره گیری کنند و از طرح مورد نظر استفاده  نمایند . این طرح هدیه بذای کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول قابل فعال سازی است . توصیه می کنیم جهت اطلاع از اخبار روز تکنولوژی و هم چنین اخبار روز اپراتور ها سایت سیم کارت را دنبال نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.