مجله سیم کارت

هدیه همراه اول در عید سعید فطر

0 345

اپراتور “همراه اول” که بزرگترین اپراتور در کشور است . برای عید سعید فطر ، ضمن تبریک عید به مشترکین خود ، برای مشترکین خود طرح هایی هم ارائه کرده است . که کاربران می توانند از این طرح استفاده کنند . همراه اول اعلام کرد که به مناسبت عید سعید فطر برای مشترکین خود ، هدیه مکالمه ویژه را ارائه کرده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات سیار ایران ، همراه اول در روز های 4 و 5 خرداد به مناسبت عید سعید فطر برای کلیه مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند . چه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و چه مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری ، یک هدیه ویژه مکالمه با قیمت 750 تومان ارائه کرده است .

هدیه همراه اول در عید فطر

در واقع در این هدیه های مکالمه همراه اول ( MCI ) تا 80 درصد تخفیف اعمال شده است . که برای مشترکین همراه اول است و ویژه عید سعید فطر است . همراه اول با ارائه یک کد دستوری اعلام به فعال سازی این هدیه کرد . مشترکان اپراتور همراه اول با خرید این هدیه مکالمه ویژه می‌ توانند از ساعت 7 تا 23 همان روز ، از یک ساعت مکالمه درون شبکه در واقع تماس های همراه اولی ( تماس با همراه اول یا تلفن ثابت ) بهره‌ مند شوند . متقاضیان استفاده از این هدیه ویژه مکالمه همراه اول ، در هر روز تنها یک بار قادر به فعال سازی هستند . از طرفی دیگر ، حجم 60 دقیقه ، قابل استفاده در چندین تماس است . با اقدام به فعال سازی این هدیه می توانند با چندین همراه اولی ارتباط برقرار کنند .

نحوه فعال سازی هدیه

لازم به ذکر است ، فعال سازی هدیه ویژه مذکور (هدیه مکالمه ویژه همراه اول ) از طریق کد دستوری * 10 * 3361 # امکان پذیر است . همراه اول همیشه و در هر مناسبت و رویدادی برای کاربران خود طرح های جذابی ارائه می دهد . در این روز ها که کشور درگیر ویروس کرونا است . این اپراتور اقدامات زیادی در جهت جلوگیری از شیوع این ویروس کرده است . این اپراتور همانند اپراتور های دیگر اقداماتی کرده است که قابل تقدیر است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.