مجله سیم کارت

هدیه 10 سالگی رایتل

0 262

هدیه 10 سالگی رایتل

اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است . این اپراتور در مقایسه با سال های گذشته رشد چشم گیری داشته است . این اپراتور در شش ماهه نخست سال 1400 نسبت به سال گذشته بیشترین رشد را داشته است . در مقایسه با سایر اپراتور ها رشد چشم گیری داشته است . اپراتور رایتل به تازگی تعرفه های اینترنت خود به مناسبت هدیه 10 سالگی رایتل کاهش داده است . این اپراتور به دلیلی افزایش مشترکین سیم کارت های خود تصمیم به کاهش تعرفه اینترنت خود کرده است . اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتور های بزرگ در ایران همواره سعی دارد تا رضایت مشترکین سیم کارت های خود را جلب کند . این اپراتور به تازگی تعرفه اینترنت آزاد سیم کارت های خود را با تعرفه ویژه ارائه کرده است .

به گزارش روابط عمومی رایتل ، این اپراتور برای اولین بار در ایران نرخ مصرف اینترنت آزاد را کم کرده است . که به مناسبت 10 سالگی رایتل است . کاربران سیم کارت های رایتل از این پس می توانند بدون نیاز به خرید بسته از اینترنت پر سرعت سیم کارت رایتل خود بهره مند شوند .

تعرفه ویژه اینترنت آزاد رایتل

مشترکین “سیم کارت” های رایتل می توانند بدون نیاز به خرید طرح از اینترنت آزاد با تعرفه ویژه ی 4 هزار تومان به ازای هر گیگا بایت بهره مند شوند . این اقدام اپراتور رایتل منحصر به رایتل بوده و هدیه 10 سالگی رایتل است . تا به حال هیچ یک از اپراتور های تلفن همراه در کشور اقدام به این کار نکرده بودند . هدف اپراتور رایتل استفاده مقرون به صرفه از اینترنت بدون خرید طرح منظور و اپراتور رایتل ( rightel ) در آغاز دومین دهه از فعالیت خود طرح کاهش تعرفه اینترنت آزاد را ارائه کرده است . این اپراتور همواره مقرون به صرفه ترین تعرفه ها را ارائه می دهد تعرفه اپراتور های دیگر تقریبا 12 برابر این نرخ است . در حالی تازه ‌ترین نرخ مصرف اینترنت آزاد توسط رایتل با تعرفه 4 هزار تومان اعلام شد .

مشترکین سایر اپراتور های ارتباطی برای بهره‌ مندی از هر گیگا بایت اینترنت آزاد و میانگین حدود 40 تا 60 هزار تومان برای سیم‌ کارت ‌های دائمی و اعتباری ، پرداخت می ‌کنند . هم چنین این اپراتور پیش از این ، برقراری تماس درون شبکه ( از خطوط رایتل به رایتل ) را با کم ترین تعرفه ممکن یعنی 7 تومان ( 70 ریال ) برای هر دقیقه مکالمه ، اعلام کرد . برای مثال بهای یک ساعت تماس تلفنی با “سیم کارت رایتل” تنها 420 تومان است. هدیه 10 سالگی رایتل برای کلیه مشترکان رایتل است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.