مجله سیم کارت

هدیه 15 سالگی ایرانسل

0 209

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور است . این اپراتور بزرگ در پانزدهمین راه اندازی خود به کلیه مشترکین سیم کارت های خود هدیه می دهد . ایرانسل به عنوان بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در کشور مشترکین زیادی دارد . همواره در تلاش است تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشترکین خود قرار دهد . اپراتور ایرانسل برای اولین بار 29 مهر ماه 1385 وارد بازار شد و امسال هدیه 15 سالگی ایرانسل را ارائه کرد . توانست در آن دوره هزینه خرید سیم کارت را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد . سیم کارت را به وسیله ای در دسترس همگان تبدیل کند .

حالا این اپراتور بزرگ به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال و هم چنین اولین اپراتور ارائه دهنده  5G در ایران شناخته شد . این اپراتور بزرگ همواره در مناسبت و رویداد ها برای مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه ای ارائه می دهد . اپراتور ایرانسل ( irancell ) اول مرداد ماه 1400در سال روز راه اندازی شبکه نسل پنجم خود توانست رکورد سرعت اینترنت در کشور را با نام خود ثبت کند . توانست سرعت 3.909 گیگا بیت بر ثانیه را در حضور رسانه ها ثبت کند . اپراتور ایرانسل در حال حاضر هفت سایت تجاری نسل پنج در ایران را دارد . رکورد دار سرعت و تعداد سایت  5G در ایران است و این اپراتور اولین ارائه دهنده 5G در ایران است .

هدیه 15 سالگی ایرانسل

دکتر بیژن عباسی‌ آرند ، مدیرعامل اپراتور ایرانسل ، در نشست خبری پانزدهمین سال روز راه ‌اندازی شبکۀ تلفن‌ همراه ایرانسل ، با اشاره به ثبت رکورد 16.8 پتا بایت برای مصرف روزانۀ دیتا در شبکۀ این اپراتور ، گفت : ایرانسل به دنبال ورود به نسل 5.5 تلفن‌ همراه است . اپراتور همراه اول در حال حاضر به مناسبت پانزدهمین سال روز راه اندازی خود برای کلیه مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری خود هدیه اینترنت 2 گیگا بایتی ارائه داد .

اپراتور ایرانسل در 29 مهر ماه 1400 به رسم قدر دانی از مشترکان خود از 27 مهر ماه 1400 تا 3 ابان ماه 1400 هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی هدیه داد . کلیه مشترکین “سیم کارت ایرانسل دائمی” و اعتباری می توانند با شماره گیری # 5 * . یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند این هدیه را فعال کنند . اعتبار این هدیه تا پایان همان روز است و هر کاربر یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.