مجله سیم کارت

هزینه توافقی شماره‌های 909

0 662

تعرفه سرویس‌‌ شماره‌های 909 کشوری و ارزش افزوده مخابرات شامل سرگرمی، بازی، مسابقه و مشاوره طبق توافق بستر ارتباطی و ارائه‌دهنده محتوا تعیین و به رگولاتوری اطلاع می‌شود. مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه سرویس‌‌ شماره‌های 909 کشوری و سرویس ارزش افزوده مخابرات شامل سرگرمی، بازی، مسابقه و مشاوره طبق توافق ارائه‌دهنده بستر ارتباطی و ارائه‌دهنده محتوا تعیین و به اطلاع رگولاتوری رسانده می‌شود.

داود زارعیان در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در خصوص تعرفه سرویس ارزش افزوده و شبکه IN مانند شمار‌ه‌های 909 که با ردیف هوشمند کشوری در قبوض تلفن‌ ثابت درج می‌شود . اظهارداشت: تعرفه سرویس‌های ارزش افزوده مخابرات و سرویس‌های IN کشوری زیرساخت طبق توافق ارائه دهنده بستر ارتباطی و ارائه دهنده محتوا تعیین می‌شود.

سرویس ارزش افزوده تلفن‌ثابت IN

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: یکی از سرویس‌های ارزش افزوده تلفن‌ثابت IN است . در دو نوع کشوری و استانی ارائه می‌شود. IN کشوری توسط شرکت ارتباطات زیرساخت و IN استانی توسط شرکت مخابرات ایران ارائه می‌شود . که فعلاً بیشتر در مخابرات استان تهران دایر است.

IN مختصر Intelligent Network است.

وی ادامه داد: از دیگر انواع سرویس ارزش افزوده که در غالب چند شرکت به مشترکان مخابرات ارائه می‌شوند . سرویس 8 ستاره است که از سوی شرکت مبین‌وان تهیه می‌شود.

وی در نحوه تعیین تعرفه این سرویس‌ها، گفت: در شماره‌های 909 و خدمات ارزش افزوده مخابرات، سرویس‌هایی از جمله سرگرمی، بازی، مسابقه و مشاوره وجود دارد . که تعرفه سرویس‌های شماره‌های 909 کشوری، طبق توافق شرکت زیرساخت و ارائه کننده خدمت (محتوا) تعیین می‌شود . به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌رسد. تعرفه سرویس ارزش افزوده مخابرات نیز به رگولاتوری اطلاع می‌شود.

زارعیان تصریح کرد: هزینه استفاده از شماره‌های هوشمند کشوری شامل شماره‌های 909 در ردیف هوشمند کشوری در قبض تلفن ثابت درج می‌شوند . هزینه استفاده از سرویس‌های ارزش افزوده مخابرات مانند 8* نیز در ردیفی با عنوان « ارزش افزوده» نوشته می‌شود . تعرفه این دو خدمت از هم‌تفکیک است.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: با توجه به این که در ابتدای تماس با شماره‌ های 909 و خدمات ارزش افزوده مخابرات، هزینه استفاده از سرویس به مشترک اطلاع می‌شود . ادامه مکالمه باید به تایید مشترک برسد، مشترکان در استفاده از سرویس‌ها مختار و مطلع هستند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.