مجله سیم کارت

همایش مدیران شستا با رایتل

0 23

عصر چهارشنبه اول خرداد سال نود و هشت همایشی در محل مجتمع  فرهنگی ورزشی تلاش برگزار گردید.این نشست اولین کارگاه آموزشی رسانه ای بود که با حضور شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و رایتل برگزار گردید.در این نشست که به مناسبت روز ارتباطات  و با حضور جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی  که شستا نامیده می شوند و در همایشی با عنوان «سفیران شفافیت شستا» بهمراه  مدیران روابط عمومی  هلدینگ ها و فعالان و صاحبنظران حوزه ی ارتباطات برگزار شد هر کدام از ارگان های شروع به شفافیت و ذکر بیاناتی با محوریت موضوع همایش شدند.

در این نشست شرکت های سرمایه گذاری و شستا  که با محوریت روابط عمومی و ارتباطات انجام شد هر کدام از مدیران شروع به توضیحاتی درباره فعالیت های انجام شده دادند و به نقاط ضعف و قوت انجام شده اشاره کردند.در ابتدای همایش شرح کاملی از اقدامات انجام شده در دوره جدید به جهت رشد و ارتقا هلدینگ ،شستا و همچنین شرکتهای زیر مجموعه  داده شد.و همچنین در ادامه نشست  حسن محمدی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با بیان گزارشی از چند ماهه اخیر از اقدامات انجام شده احساس خرسندی کردند.

در ادامه هر کدام از مدیران به بررسی نقطه ضعفهای این عرصه پرداخته  و قرار شد با برنامه ریزی و هدفمندی درست بر ضعفها غلبه کرده و فعالیتها به سمت رشد و پیشرفت سوق پیدا کنند.

آنها با بیان اینکه روابط عمومی ها همیشه نقش بسزایی در شفافیت و همچنین مبارزه با فساد دارند امیدوار بودند که با در نظر گرفتن این موضوع  و با محوریت قرار دادن گفت و گو در سال جاری بتوانند موجب بالا رفت امید و سرمایه اجتماعی شوند.

همچنین در این همایش دکتر فریدون وردی‌نژاد مشاور رسانه ای رئیس دفتر رئیس جمهور بیان فرمودند که  برای تاثیرگذاری بیشتر باید تعاملی قوی داشته باشند که این تعامل از مسیرهای مختلف و با استراتژی های مختلف انجان خواهد پذیرفت و همچنین بیان کردند قطعا فرایند حرکت برای شفاف سازی با تمرکز بر اطلاع رسانی مستمر می‌تواند در این مسیر مهم و حائز اهمیت بوده باشد.

در پایان لازم به ذکر است که این نشست با حمایت روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل و روابط عمومی تاپیکو برگزار گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.