مجله سیم کارت

همراه اول، همراه تیم قهرمان والیبال بانوان شد

0 61

همراه اول،  همراه تیم قهرمان والیبال بانوان شد

همانطور که می دانید حضور همراه اول از بدو فعالیت این اپراتور تا کنون، به شکل بسیار فعالی وجود داشته است. اپراتور سیم کارت همراه اول با در نظر گرفتن حسن رضایت کاربران خود، مزیت های بیشماری برعهده علاقه مندان خود نهاد. فروش سیم کارت اقساطی همراه اول، ارایه شماره رند این اپراتور و… تنها نمونه ای از فعالیت های این اپراتور می باشد.

 از طرف دیگر این اپراتور در صحنه های مختلف اجتماعی همراه و همقدم هموطنان خود بوده است. حضور همراه اول در تمامی صحنه های مختلف از جمله، سیل و طوفان و زلزله و… بر هیچکس پوشیده نمی باشد.

در ادامه مباحث مطرح شده این اپراتور، نقش بسیار مهم و کاربردی در صحنه های گوناگون ورزشی داشته است.از اینرو طبق گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اینبار نیز همراه اول حامی و همراه تیم والیبال بانوان ایران شد. بهتر از همه اینکه تیم والیبال بانوان همراه اول با برتری بر کلیه رقبای خود، قهرمان مسابقات سی و نهمین جام دهه مبارک فجر گردید.

در انتها شایان ذکر است که این مسابقات هر ساله همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب و با حضور تیم هایی از شرکتها و سازمان های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در باشگاه پیام برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.