مجله سیم کارت

همراه اول ،همراه مناطق زلزله زده

0 24

همراه مناطق زلزله زده

همراه اول یکی از اصلی ترین اپراتورهای ایرانی می باشد که برای تمام مردم نام آشنا می باشد. این اپراتور با ارائه خدمات و ارائه سیم کارت ارزان،
همراه اول رند و … موفق به کسب رتبه رضایتمندی بسیار بالایی در بین مشترکین خود بوده است. این در حالیست که خرید سیم کارت 0912 در بین مشترکین به مراتب بسیار بالا می باشد.

"همراه اول"، اپراتور همیشه در صحنه و فعال به کمک مناطق سیل زده شمال غرب کشور رسید. همانگونه که در جریان هستید و در پی زلزله 5.9 ریشتری که بامداد دیروز 17 آبان،مناطق وسیعی از شمال غرب کشور را درگیرکرد، این اپراتور در طی اطلاعیه ای این نوید را به اهالی مناطق مربوطه داد که شبکه همراه اول در مناطق زلزله زده هیچ گونه آسیبی ندیده است و این اپراتور در حالت عادی و نرمال در حال خدمت رسانی به مشترکین خود می باشد.

همراه اول در همین اطلاعیه اعلام نمود که شبکه این اپراتور در پایداری کامل بوده و تا این لحظه هیچ  گونه  قطعی گزارش نشده است و این اپراتور، همانند همیشه در حال انتقال ترافیک ارتباطی به مشترکین این مناطق می باشد.

همراه اول ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار و آسیب دیده ، در همان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله، کمیته بحران خود را  تشکیل داده و تصمیمات لازم و کاربردی جهت برقراری ارتباط هر چه بهتر در مناطق زلزله زده را اعمال نمود.

این شبکه گسترده تلفن همراه در پایان گزارش خود اعلام نمود که همراه  اول  همانند سال های گذشته در صحنه باقی خواهد ماند و شبکه گسترده خود را پابرجا نگاه خواهد داشت.

این اپراتور همچنین اعلام نمود که از طریق رومینگ ملی پذیرای مشترکان سایر اپراتورها در مناطق زلزله زده خواهد بود و بزودی تمامی برنامه ها و همچنین تدابیر خود را جهت کمک رسانی بهتر و بیشتر به مردم زلزله‌زده را به اطلاع عموم خواهد رساند.

فعالیت های  پرشور همراه اول  در شرایط بحرانی در سطح کشور بر هیچکس پوشیده نمی باشد. این اپراتور با حفظ ارتباطات از طریق خود،  به همگان اعلام کرد که همواره برای کمک به مردم مناطق مربوطه در صحنه خواهد بود و بی شک در روزهای آتی،  خبرهای زیادی در اینباره از این اپراتور شنیده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.