مجله سیم کارت

همراه اول حامی تیم ملی امید

0 16

همراه اول حامی تیم ملی امید

همانطور که می دانید همراه اول با فروش سیم کارت 0912 اقساطی توانسته است جایگاه بسیار والایی برای خود رقم بزند."سیم کارت" های رند این اپراتور نسبت به شماره های رند دیگر سیم کارت ها به مراتب بیشتر می باشد که در این میان نباید از خرید خط 0912 غافل شویم.

همراه اول همواره  به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه ایران بشمار می رود و با توجه به اهمیت نهادن به ورزش و جوانان و طبق مسئولیت اجتماعی خود ، در رویداد مهم ورزشی بعنوان حامی تیم ملی فوتبال امید ایران حضور خواهد داشت.

در همین راستا و طبق گزارشات به دست آمده از اداره کل ارتباطات سیار ایران و طبق تفاهم نامه انجام شده ، اپراتور همراه اول بصورت کاملا رسمی به عنوان حامی تیم ملی امید ایران انتخاب شد. این تیم قرار است در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23سال آسیا و همچنین مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو همراه و حامی این تیم باشد.

لازم به ذکر است که  اپراتور همراه اول در سالیان اخیر بعنوان یکی از فعال ترین اپراتورها در حیطه ورزش بوده است و در طول دوران فعالیت خود و در مقاطع مختلف  توانسته است از تیم های مختلفی همچون تیم ملی فوتبال، والیبال، بوکس، تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس و … حمایت نماید.

از اینرو در ادامه بهتر است بدانید که رقابت های فوتبال قهرمانی زیر 23سال آسیا ازتاریخ هجدهم دی ماه سال جاری و با حضور 16 تیم به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد و در این میان سه تیم خواهند توانست بعنوان تیم برتر،  سهمیه المپیک 2020 توکیو را دریافت نمایند.

این در حالیست که تیم فوتبال امید کشورمان امیدوار است با قرار گرفتن در بین سه تیم برتر آسیا، بعد از 40سال راهی مسابقات المپیک شود.

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از اخبار روز تکنولوژی و همچنین اخبار روز اپراتورها با سایت سیم کارت همراه باشید. و از خدمات ارزنده ی این سایت بهره مند شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.