مجله سیم کارت

همراه اول حامی مالی مسابقه بین المللی فلسطین تنها نیست

0 53

شرکت ارتباطات سیار ایران "همراه اول" حامی مالی مسابقه فلسطین تنها نیست شد و به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در کشور توجه ویژه ای به اهمیت اتحاد بین کشور های مسلمان کرده است . اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور در کشور است و در مسابقه بین المللی پوستر ، کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست شرکت کرده است .
شرکت کنندگان در این مسابقه تا روز جهانی قدس فرصت ارسال آثار خود را دارند . این رویداد بین المللی که به میزبانی حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است ، توانسته بیش از سه هزار اثر از 66 کشور را جذب کند و با تیمی از داوران ملی و بین المللی ، آثار منتخب را روانه فضای نمایشگاهی ( گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری ) کند . به گفته دبیر این مسابقه ، 237 هنرمند ایرانی در این رویداد بین المللی حضور دارند که نشان می دهد چهره های نخبه کشور مان تا چه میزان به بحث مقاومت در عرصه بین الملل اهمیت می دهند . هم چنین بیشترین تعداد هنرمندان خارجی حاضر در این مسابقه از کشور های ترکیه با 62 شرکت کننده ، اندونزی و چین هر کدام با 42 شرکت کننده بودند ، از آمریکای لاتین هنرمندان کشور های برزیل ، کوبا مکزیک ، پرو ، کلمبیا و از کشور های اروپایی نیز هنرمندان لهستانی ، ایتالیایی ، آلمانی و … حضوری مؤثر و گسترده داشتند .

با توجه به این که هم اکنون در بیش از 8 کشور جهان نمایشگاهی از آثار مسابقه « فلسطین تنها نیست » افتتاح شده است ، نشان از اهمیت « فلسطین » به عنوان مسئله اول جهان اسلام و منطقه دارد . اختتامیه این مسابقه بین المللی هم زمان با « روز جهانی قدس » در حوزه هنری برگزار می شود و از برندگان اول تا سوم به ترتیب با اهدای  2000، 1500 و 1000 یورو به همراه تندیس ، تقدیر خواهد شد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول به عنوان اپراتور بزرگ کشور از حامیان بزرگ مالی این مسابقه است .  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.