مجله سیم کارت

همراه اول حامی هکاتوریسم 2020 می شود

0 29

خبرهای جدید حاکی از اینست که همراه اول حامی هکاتوریسم 2020 می شود.

همراه اول حامی هکاتوریسم 2020 می شود

همانطور که می دانید با رونق گرفتن و نیاز مبرم بشر امروزی به استفاده از تلفن همراه ،گسترش عظیمی بین اپراتورها و توسعه دهندگان گوشی های تلفن همراه دیده می شود.در این میان تمایل به داشتن خط رند به مراتب بیشتر می باشد. از اینرو اپراتورها مختلف در تلاش هستند تا بتوانند نیاز بشر به شماره رند را برآورده کنند. معیارهای خاص برای انتخاب خط رند شامل ،شماره رند خط کد 1 ارزان و همچنین مناسبترین قیمت سیم کارت کد 1 می باشد که می تواند تاثیر بسیاری زیادی در این عرصه گذاشته باشد.

مسئله ای که جود دارد اینست که اپراتور همراه اول بعنوان اولین و برترین اپراتور ایرانی با ارائه سیم کارت 0912 همراه اول ، توانسته است بر این مهم فائق آید.

فعالیت های این اپراتور در حوزه خود در خور تقدیر و تحسین می باشد. همراه اول اخیرا در سایت رسمی خودذ اعلام کرده است که این اپراتور بعنوان حامی هکاتوریسم 2020 به فعالیت خود نیز ادامه خواهد داد.

در واقع به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین ماراتن بین المللی برنامه نویسی وب و موبایل در حوزه گردشگری با حمایت همراه اول برگزار خواهد شد. این ماراتن با عنوان اختصاری «هکاتوریسم 2020»  و به مدت سه روز از تاریخ 16 تا 18 بهمن ماه و با حمایت «همراه اول» در جزیره زیبای کیش» برگزار می شود.

بررسی واژه هکاتوریسم

در این مرحله به بررسی واژه هکاتوریسم می پردازیم. بهتر است بدانید که هکاتون برگفته از دو واژه «هک» و «ماراتن» است. این واژه در ابتدا به رقابت هایی برای هک و نفوذ به سیستم ها اطلاق می شد؛ اما به تدریج و با فراگیرتر شدن آنها به رقابت هایی برای تولید نرم افزارهای کاربردی تبدیل شده است.

برنامه مربوط به برگزاری این ماراتن به شرح زیر می باشد:

در روز اول هکاتوریسم  تیم ها با چالش های خود آشنا شده و به کمک مربیان که از میان مطرح ترین و با سابقه ترین افراد حاضر در کشور هستند، به ارائه راه حل هایی برای چالش ها خواهند پرداخت.  جوایز نقدی تیم های اول تا سوم نیز به ترتیب 3000، 1500 و 1000 دلار می باشد.لازم به ذکر است که  علاوه بر این جوایز نقدی دو جایزه غیرنقدی سفر به هندورابی و کیش نیز برای گروه های برتر در نظر گرفته شده است.

در واقع «جشنواره ایده» در پی  حضور مسؤولان دولتی و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این رویداد بین المللی بوجود آمد. از اینرو اعضای شورای سیاست گذاری تصمیم به برگزاری این جشنواره نمودند  تا اعضای شرکت کننده از نزدیک با ایده ها و طرح های استارتاپی و همچنین اختراعات بخش گردشگری، صنایع دستی و توریسم سلامت آشنا شوند و در صورت کسب امتیاز های لازم، زمینه سرمایه گذاری و همکاری بین صاحبان ایده و سرمایه گذاران حاصل شود.

در انتها شایان ذکر است که در این رویداد بین المللی در حوزه گردشگری الکترونیک و طبق برنامه زمانبندی در نظر گرفته شده ، صابر منادی مدیرکل نوآوری و توسعه کسب و کار همراه اول در مراسم اختتامیه این رویداد سخنرانی خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.