مجله سیم کارت

همراه اول خطوطی که قطع یکطرفه شده بودند را وصل نمود

0 143

همراه اول خطوطی که قطع یکطرفه شده بودند را وصل نمود

همانطور که می دانید از مدتی پیش ویروس کرونا وارد کشور ایران شده و کل مردم و حتی اقتصاد کشور عزیزمان و البته کل دنیا را، به طرز غیر منتظره ای تخت الشعاع قرار داده است.

در همین راستا و طبق شرایط حاکم، تمامی نهادها و ارگان ها، با نهایت قدرت دست به کار شده اند. در این میان نباید اقدامات موثر همراه اول را نادیده بگیریم.

در واقع طبق گزارشات بدست آمده از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور سیم کارت همراه اول در راستای مسؤولیت اجتماعی و با توجه به نیاز مشترکان به ارتباط در این روزهای حساس، و به دلیل شیوع ویروس کرونا، در اقدامی تحسین برانگیز تمامی خطوط دائمی خود را که به دلیل عدم پرداخت صورتحساب پایان دوره بهمن ماه قطع یکطرفه شده بودند را مجددا وصل نمود. در حقیقت  این اقدام همراه  اول بدین منظور انجام می شود تا این دسته از مشترکان نیز بدون دغدغه، از ارتباط در شبکه پایدار همراه اول بهره مند شوند.

البته ناگفته نماند که، قبل از این طرح و دقیقا یک روز قبل از این تصمیم، اپراتور "همراه اول" در اقدامی نه چندان شایسته، تمامی سیم کارت های دائمی همراه اول، را به دلیل عدم پرداخت قبض بهمن ماه، یکطرفه کرده بود، که در نهایت یک روز بعد از آن و در تصمیمی شگرف، تمامی خطوط یکطرفه خود را وصل نمود و خود را مجددا در لیست پرطرفدارترین اپراتورهای ایرانی قرار داد.

در نهایت لازم به ذکر است که اپراتور همراه اول پیش از این نیز، جهت رفع مشکل حاکم بر جامعه و مبارزه با ویرروس شایع کووید 19، با اختصاص 03 میلیارد ریال به ساخت و تجهیز یک بیمارستان سیار و همچنین افزایش ٢3 درصدی ظرفیت شبکه جهت تأمین نیاز مشترکان برای دورکاری و آموزش از راه دور در این راستا اقدامات ارزنده ای انجام داده بود.  بنابراین نتیجه می گیریم که با اخرین اقدام خود جهت وصل مجددا سیم کارت دائمی همراه اول،  موفق شده است،  یک گام دیگر به قله های موفقیت و محبوبیت نزدیکتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.