مجله سیم کارت

همراه اول در نمایشگاه کیتکس 2022 با محوریت هوشمندسازی

0 124

اپراتور همراه اول اولین و بزرگ ترین اپراتور تلفن همراه در ایران است . گروه همراه اول در دومین نمایشگاه کیتکس 2022 حضور پیدا کرده است . دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش با عنوان کیتکس 2022 با محوریت هوشمند سازی برگزار شد . این نمایشگاه از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1401 برگزار می شود . به گزارش اداره کل ارتباطات سیار ایران ، همراه اول در این نمایشگاه حضور دارد . علاقه مندان می توانند به غرفه همراه اول مراجعه کنند .

در این نمایشگاه آخرین دستاورد های فناورانه اپراتور همراه اول ( MCI ) در چهار بخش است . چهار بخش تخصصی ( سرویس های دیجیتال ) ، ( اقتصاد دیجیتالی ) ، ( توریسم ) و ( هوشمند سازی ) نمایش می شود . اپراتور همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال در نمایشگاه کیتکس حضور دارد .  ارائه ابتکارات فناورانه و دستاوردهای نخبگان بومی در راستای تحقق رویای دیجیتال، تکنولوژی های روزِ بومی جهانی نظیر « پردازش در لبه MEC » ، «شهر هوشمند » ، « حمل و نقل هوشمند » ، « پیکربندی خودکار هوشمند » و «POC» را نیز در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهد .

حضور همراه اول در نمایشگاه کیتکس 2022

با توجه به اینکه مأموریت “همراه اول” « تحقق رویای دیجیتال » ، چشم انداز آن « تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال » و ارزش های آن برای دستیابی به این اهداف در قالب سه مفهوم « حامی ، چابک و توانمند ساز » است ، نحوه حضور آن در کیتکس 2022 نیز براساس همین ارزش هاست . بنابراین همراه اول به عنوان رکورد دار بالاترین سرعت اینترنت در کشور است . پیشرو در حوزه دیجیتالی سازی ، مشارکت فعالی در برگزاری رویداد های جانبی اعم از سمینارها و کارگاه های تخصصی همسو با مقولات در نظر گرفته شده برای برگزاری نمایشگاه کیتکس دارد .

علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه کیتکس و دستاوردهای همراه اول در بخش های « فنی و شبکه » ، « تحقیق و توسعه » ، « فناوری اطلاعات » ، « فروش » و استارتاپ ها و هاب های همکار با شرکت « حرکت اول » می توانند از ساعت 17 تا 22 به مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش مراجعه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.