مجله سیم کارت

همراه اول قصد دارد بعنوان بزرگترین پیشران تحول دیجیتال شناخته شود

0 24

همراه اول قصد دارد بعنوان بزرگترین پیشران تحول دیجیتال شناخته شود

از دو روز پیش گارگاه بین المللی ظرفیت سازی و توسعه مهارت برای تحول دیجیتال در اقتصاد دیجیتال در تهران در حال برگزاری می باشد.مکان برگزاری این کارگاه در تهران بوده و توسط اتحادیه جهانی مخابرات و با همکاری دانشکده عملی کاربردی پست و مخابرات برپا شد و حضور "همراه اول" در این همایش بسیار ارزنده بود.در این کارگاه همراه اول با توضیحات جامعی از فعالیت خود در پنج سال گذشته و بیان اینکه این اپراتوردر این مدت توانسته است با توسعه زیرساخت باند پهن کشور عملیات بسزایی را در توسعه زیرساخت های مخابراتی ارائه دهد، اشاره کرد. همراه اول موفق شده است بیش از 40 هزارسایت با پهنای باند گسترده و با پوشش سراسری کامل برای مناطق شهری رقم بزند.

با توجه به رشد و توسعه فعالیت های همراه اول،این اپراتور به معرفی استارتاپ های دیجیتال ایران در حوزه های مختلف مانند حمل و نقل،مالی، پرداخت، بیمه، خدمات منزل و سلامت،خرده فروشی  و مسافرت اشاره کرده و اثرات این رشد را در این اکوسیستم بطور مفصل بیان نمودند.

در واقع همراه اول با در اختیار داشتن این فرصت در کارگاه بین المللی درباره اهداف آینده این اپراتور و با شعار تحقق رویای دیجیتال و وظایف خود در این عرصه  و با غنیمت شدن فرصت به وجود آمده ،شروع به شفاف سازی نمودند.بدین منظور همراه اول با در نظرگرفتن سه راهبرد «کسب و کار اصلی»، «نزدیک به کسب و کار اصلی» و «فراتر از کسب و کار اصلی» امیدوار است تا به بزرگترین و مهمترین پیشران تحول دیجیتال و همچنین یکی از حامیان اصلی در توسعه و رشد اکوسیستم تبدیل شود.

در ادامه ذکر این نکته حائز اهمیت است که این اپراتور در ادامه ی این کارگاه به بررسی پایان نامه ای در مبحث MBA با همکاری دانشگاه لینکشوپینگ سوئد که مربوط به یک مبحث و بلوغ دیجیتال می باشد،پرداختند.

این کارگاه در 5 روز و با حضور نمایندگانی از 12 کشور و در 24 جلسه برگزار خواهد شد.که تمام نمایندگان می توانند در این جلسات تجربیات خود را به یکدیگر منتقل نمایند.

زمان برگزاری این کارگاه از 15 تیر لغایت 19 تیرماه و با حضور نمایندگانی از شرکتهای داخلی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.