مجله سیم کارت

همراه اول همراه دانش آموزان مناطق محروم گلستان

0 34

همراه اول همراه دانش آموزان مناطق محروم گلستان

همانگونه که می دانید همراه اول با ارائه سیم کارت اعتباری همراه اول اعتباری و دائمی توانسته است جایگاه والایی برای خود کسب نماید. "فروش سیم کارت" های این اپراتور با قیمت مناسب در حال عرضه بوده و "سیم کارت 0912 "هم اکنون بیشتر از سایر سیم کارت ها در حال فروش می باشد.

اپراتور "همراه اول" در کنار ارائه سرویس های نوین خدماتی خود به مردم عزیز همواره در ابادنی کشوردر مناطق محروم و اعطلای سطح کیفی اموزش و فرهنگی کشور در این مناطق پیشگام بوده و گامهای موثری در این راه برداشته است.این اپراتور در تمامی مشکلات و حوادث پیش آمده برای کشور ، همواره در عرصه بوده و فعالیت های درخشانی از خود نشان داده است. در همین راستا و بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، مراسم اهدا و تحویل بسته های کیف و لوازم والتحریر شرکت همراه اول به دانش آموزان شهرستان مرزی «مراوه تپه» استان گلستان  برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی در مدرسه ابتدایی کمینه روستای قره قاشلی برگزار شد هادی حق شناس استاندار گلستان بیان کرد: قول ساخت یک دبیرستان 12 کلاسه در روستاهای شهرستان مراوه تپه را از مدیرعامل شرکت مخابرات استان می گیریم تا شرکت اپراتورهمراه اول بتواند خدمتی ماندگار در این منطقه انجام دهد.

 همچنین اقای حق شناس استاندار گلستان در ادامه صحبتهای خود افزود که  شهرستان مراوه تپه  یکی از محروم ترین شهرستان های استان گلستان است و گفت: هدف ما ساختن استان و کشوری آباد است و در این مسیر همه باید همراهی لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است که در این مراسم، در راستای مسوولیت اجتماعی همراه اول 1410 بسته کیف و لوازم التحریر به دانش آموزان شهرستان مرزی مراوه تپه اهدا کرد تا به شکل نمادین از ادامه راه مهمی که در آن قدم نهاده است، خبر دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.