مجله سیم کارت

همراه اول و ایرانسل اختلال در شبکه های خود را تکذیب کردند

0 190

همراه اول و ایرانسل اختلال در شبکه های خود را تکذیب کردند

همراه اول و ایرانسل، دو اپراتور اول و دوم ایرانی ، هستند که موفق شدند . در طول دوران فعالیت خود به بالاترین سطح مخاطبین دست پیدا کنند . همراه اول با ارائه سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، فروش سیم کارت 0912 اقساطی ،ارائه شماره رند ، ارائه سیم کارت 0912 ارزان و همچنین خط همراه اول توانسته است در صدر جدول پرمخاطب ترین اپراتور ها قرار گرفت . خرید سیم کارت رند این اپراتور نیز مورد استقبال قرار بگیرد.

اپراتور ایرانسل نیز در این عرصه به موفقیتهای چشمگیری دست پیدا کرده است . این اپراتور با بهره مندی از بهترین دیتای ایرانی و ارائه سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل و شماره های رند و سیم کارت ارزان ایرانسل ، در جایگاه دوم این رقابت،  و بعد از اپراتور همراه اول قرار بگیرد.

اختلال در شبکه های همراه اول و ایرانسل

کدها و خدمات ارائه توسط سیم کارت های ایرانسل و همراه اول،  موجب گردید . تا کاربران و مشترکین این دو اپراتور در انجام بسیاری از فعالیت های خود سهولت داشته باشند. در واقع هدف هر دو اپراتور، جلب رضایت مندی مشترکین بوده و تمام اقدامات شان جهت دست یابی به این هدف می باشد.

 

در ادامه مباحث و با توجه به شایعه مبنی بر بروز اختلال در اپراتورهای همراه اول و ایرانسل،  این دو اپراتور طی بیانیه ای،  این خبر را تکذیب نمودند.

ایرانسل در ادامه خاطرنشان کرد که:  هم اکنون خدمات اینترنت ثابت ایرانسل اعم از ترافیک بین المللی و داخلی برقرار بوده . همچنین خدمات پیامک و نیز مکالمات این اپراتور بطور کامل برقرار می باشد . هیچ اختلالی در شبکه اینترنت و مکالمه ایرانسل وجود ندارد.

اپراتور همراه اول نیز در تکذیب اختلال در شبکه همراه اول بیان کرد:

با توجه به نگرانی های بسیاری از کاربران در مورد قطع شبکه این اپراتور، و بروز مشکلات در شبکه همراه اول ( MCI ) ،  خاطرنشان می کنیم که هیچ اختلال و مشکلی در شبکه این اپراتور وجود ندارد و کاربران با خیالی راحت و خاطری آسوده می توانند از خدمات مختلف این اپراتور بهره مند شوند.

در انتها پیشنهاد میکنم جهت بهره مندی از اخبار روز اپراتورها و همچنین اخبار مربوط به تکنولوژی روز دنیا  ،  سایت ما را دنبال نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.