مجله سیم کارت

همراه اول و ایرانسل موفق به دریافت لوح تندیس روابط عمومی برتر

0 92

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران روز یک شنبه 26 دی ماه 1400 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد .
در مراسم ویژه و در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران ، اپراتور همراه اول ( MCI ) و “ایرانسل” موفق به دریافت لوح تندیس شدند .
دریافت لوح تندیس همراه اول
اپراتور همراه اول در این مراسم با کسب بالاترین امتیاز موفق به دریافت نشان ویژه روابط عمومی هوشمند شد . همراه اول به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور موفق شد تا از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت رفته شده بالاترین امتیاز را کسب کند .
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، با توجه به تصمیم گیری هیات داوران “همراه اول” به عنوان روابط عمومی برتر در سال 1400 معرفی شد . در همین راستا همراه اول شایسته دریافت لوح و تندیس روابط عمومی هوشمند این جشنواره شد . روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ ای ، ارتباط خود با مشترکان و رسانه‌ ها را تقویت کند . به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز را فراهم کند .
دریافت لوح تندیس توسط ایرانسل
در این مراسم اپراتور ایرانسل نیز شایسته دریافت لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی سرآمد دیجیتال در کشور شناخته شد . اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . به دلیل توجه به حوزه دیجیتال و پیاده سازی آن شایسته دریافت لوح شد . ایرانسل هم چنین ، تندیس « جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی » را دریافت کرد . اپراتور ایرانسل تندیس را از « هجدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌ های روابط عمومی ایران » دریافت کرد .
هفدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در زمانی که جهان درگیر ویروس کرونا بود برگزار شد . تلاش کرد تا به یک جمع بندی در خصوص تغییرات و تاثیرات ناشی از دوران پسا کرونا دست یابد . این جشنواره با شعار روابط عمومی پسا کرونا ، تغییرات ، الزامات و پیامد ها برگزار شد . جشنواره در صبح و عصر روز یکشنبه 26 دی ماه 1400 برگزار شد . که این جشنواره با حضور فعالان ارتباطات و روابط عمومی ایرانی و بین المللی برگزار شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.