مجله سیم کارت

همراه اول و پیوستن به پویش ایران همدل

0 142

اپراتور “همراه اول ” که اقدامات بزرگی در ایام کرونا در کشور انجام داد طی اقدامی جدید به پویش ایران همدل پیوست . این اپراتور که کاربران زیادی دارد . همیشه مخاطبان این اپراتور به دنبال خرید سیم کارت همراه اول ارزان و خرید شماره رند هستند تا حد زیادی می تواند در این پویش کمک کند . به عنوان بزرگترین اپراتور فعال به این کمپین پیوست و اکنون حامی این پویش است .

کلیه مشترکانی که سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری دارند می توانند در این پویش شرکت کنند . به هر میزان که می خواهند می توانند در این پویش شرکت کنند . به هر تعداد دفعات که تمایل داشته باشند می توانند شرکت داشته باشند . همدلی و کمک خود را از این طریق اعلام کنند و نحوه دریافت این مبلغ توسط این اپراتور به این طریق است که ، مبلغ انتخاب توسط کاربر برای مشترکینی که ” سیم کارت همراه اول دائمی ” دارند ، در صورت حساب دوره مشترک لحاظ می گردد . مشترکینی که سیم کارت همراه اول اعتباری دارند ، از شارژ مشترکان سیم کارت اعتباری کسر می گردد .

پویش ایران همدل

این پویش در واقع در راستای ایجاد همدلی و کمک راه اندازی شد . موسسات و شرکت ها با مشارکت در این پویش باعث ایجاد اعتماد مشترکین خود ، بقیه اقشار را نیز در این پویش دعوت کنند . شرکت ارتباطات سیار ایران همره اول ( MCI ) نیز با مشارکت به این پویش امیدوار است . در ماه مبارک رمضان ، که ماه انفاق است به دستاورد های خوبی برسد و خاطره خوشی را در ذهن اذهان باقی بگذارد . روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد با توجه به توصیه رهبر انقلاب و هم سو و همراه با همه ی مردم ایران ، برای گره گشایی به هم نوعان خود به این پویش بزرگ پیوست .

در این راستا طریقه کمک کردن مردم را با اعلام کد دستوری # 1441 * 10 * اعلام کرده است . از مشترکان کلیه خطوط خود چه دائمی و چه اعتباری درخواست کرده است هر مبلغی را برای کمک به این پویش پرداخت کنید . می توانید از طریق این کد دستوری اعلامی پرداخت کنید . این شرکت نیز به میزان دو برابر آن به محرومان و نیازمندان کمک خواهد کرد در راستای گره گشایی و برطرف کردن نیاز هم نوعان خود در این ماه مبارک و تمام سعی خود را در انجام این کار خیر به کار می گیرد .
این پویش که به تازگی راه اندازی شد و اپراتور های دیگر هم در آن شرکت داشتند . امیدوار است که با حمایت همه ی افراد مبلغ قابل توجهی در جهت رفع نیاز های هم نوعان جمع آوری شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.