مجله سیم کارت

همکاری اپل با کمپانی BOE برای ساخت نمایشگرهای اولد ایفون 2020

0 12

همکاری اپل با کمپانی BOE برای ساخت نمایشگرهای اولد ایفون 2020

هم اکنون نمایشگرهای اولد یکی از اهداف اصلی کمپانی های مختلف گوشی می باشد.

همانگونه که قبلا نیز اشاره کرده بودیم کمپانی سامسونگ بزرگتر ترین و اصلی ترین تامین کننده نمایشگر اولد برای گوشی های ایفون می باشد.ال جی نیز یکی دیگر از کمپانی های مطرح در این مورد می باشد.

حال طبق گزارشات منتشر شده از کمپانی آمریکایی اپل، این شرکت قصد دارد در سال 2020 ،برای افزایش تعداد نمایشگرهای اولد خود با کمپانی دیگری نیز در این زمینه شروع به همکاری نماید.اپل فعلا نام دقیقی از این کمپانی مطرح نکرده است ولی به احتمال زیاد شرکت مربوطه BOE باشد.در واقع "اپل" این بار نیز قصد دارد با چینی ها وارد همکاری شده و برای ساخت پنل‌های اولد ایفون‌های 2020 خود از این کمپانی چینی کمک بگیرد.

کمپانی BOE بزرگ‌ترین تامین‌کننده پنل‌های اولد می باشد و در این راه هزینه های هنگفتی جهت توسعه خطوط تولید پنل‌های اولد باکیفیت صرف کرده است.

ناگفته نماند که کمپانی اپل از سال 2017 همکاری خود را با شرکت BOE آغاز کرده است و بدلیل رضایت زیاد از کیفیت کارهای ارائه شده توسط کمپانی BOE ،برای نمایشگرهای مک‌بوک و "ایپد"،اپل قصد دارد همکاری خود را با این کمپانی بیشتر از گذشته رواج داده و برای هر سه مدل "ایفون 2020"از نمایشگر اولد استفاده کند.

ین خبر از طریق سایت Nikkei Asian Review منتشر شده است که همواره اخبار صحیحی از کمپانی اپل ارائه می دهد.

در نهایت باید اشاره کنیم که اپل برای تامین قطعات گوشی های ایفون خود از کمپانی های مختلفی کمک گرفته و قرارداد همکاری بسته است که آخرین نمونه آن تولید نمایشگرهای اولد می باشد که هم اکنون در دست کمپانی "سامسونگ" می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.