مجله سیم کارت

همکاری بیشتر مایکروسافت و سامسونگ

0 34

همکاری بیشتر مایکروسافت و سامسونگ

سامسونگ یکی از کمپانی ها بزرگ کره ای است که نام آوازه ای برای خود دارد.این کمپانی هر ساله از محصولات مختلف خود در طی مراسمی رونمایی می کند. شرکت مایکروسافت  نیزیکی از شرکت های موفق آمریکا در حوزه برنامه نویسی و تولید نرم افزار و سیستم عامل میباشد و امروز یکی از بزرگترین و موفق ترین شرکت های دنیا میباشد و درآمد این شرکت بی نظیر است.

همانطور که می دانیم پنجشنبه مراسم رونمایی از گوشی های سری نوت برگزار شد.روال برگزاری این مراسم به گونه ای بود که همیشه عده ای از موسیقی دان ها و بازیگران در این مراسم بعنوان مهمان ویژه  حضور دارند.

اینبار"سامسونگ" در مراسم رونمائی از گوشی های هوشمند سری نوت خود از ساتیا نادلا مدیرعامل "مایکروسافت" بعنوان مهمان ویژه خود دعوت بعمل آورد.

همکاری سامسونگ و مایکروسافت از قدیم الایام تاکنون بصورت گسترده وجود داشته و هم اکنون به مرحله بهتر و پرشورتری نیز رسیده است.

در این مراسم مدیرعامل سامسونگ از ساتیا نادلا دعوت کرد تا بر روی صحنه آماده شده و همه را غافلگیر نماید.

همکاری بیشتر مایکروسافت و سامسونگ

نادلا در این مراسم به همکاری بیشتر این دو کمپانی (مایکروسافت و سامسونگ) و همچنین ارائه محصولات و سرویس های مشترک بین مایکروسافت و سامسونگ و همکاری روزافزون و بیشتر این دو کمپانی اشاره کرده و از ادامه این همکاری بسیار امیدوار و خرسند بود.

گوشی های گلکسی سری نوت با بهره مندی از قابلیت ویندوز 10 در تلاش است تا رابطه مناسبی بین رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند ایجاد نماید. همچنین بیانات اخیر نشان می دهد که سامسونگ گلکسی بوک اس خود را با همکاری کوالکام و مایکروسافت ساخته و به مرحله رونمایی رسانده است.

در نهایت با فعالیت دو برابری این دو کمپانی گوشی های سری نوت 10 را به راحتی می توانید از فروشگاه های مایکروسافت در سراسر دنیا تهیه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.