مجله سیم کارت

همکاری بیمه سامان و اپراتور سامانتل

0 37

اپراتور سامانتل یکی از اپراتور های فعال در کشور است که این اپراتور بزرگ در طرحی تازه با بیمه سامان همکاری کرده است . این همکاری بین بیمه سامان و اپراتور سامانتل از بهترین طرح های بیمه سامان خبر می دهد و بر اساس این طرح ارائه شده طرح الماس بیمه سامان است که در اسن طرح با تخفیف 50 درصد و 2 درصد ارزش مورد بیمه با احتساب مالیات بر ارزش افزوده لحاظ شده است . اپراتور سامانتل نیز مانند سایر ا
طرح ویژه همکاری بیمه سامان با اپراتور سامانتل ، هزینه های تحمیل شده به بیمه گذار برای تعمیر دستگاه آسیب دیده و تامین قطعات لازمه را جبران می کند علاوه بر این ، این طرح ویژگی های دیگری نیز دارد که شامل : جبران هزینه های آتش سوزی ، سیل ، طوفان ، انفجار ، شکست ، ضربه خوردگی ، نم زدگی ، نوسانات برق ، نوسانات برق ، سرقت اتومبیل ، محل کار و منزل می باشد .
توجه کنیذ که در زمان اعلام خسارت ، بیمه گذار موظف است تا تاییدیه مقامات انتظامی / فضایی مبنی بر مشهود بودن آثار سرقت را ارائه دهد زیرا در غیر این صورت بیمه گر در قبال خسارت اعلام شده هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت . جبران خسارت کلی تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراکز تخصصثی و معتبر خدمات فنی تجهیزات الکترونیک قابل تعمیر می باشد و توجه بیمه گزار توجه کند که خسارت های قبل از تاریخ صدور بیمه نامه اتفاق افتاده اند از شمول بیمه گر خارج است . پرداخت خسارت و اعتبار بیمه نامه منوط به پرداخت حق بیمه ظرف مهلت تعیین شده در اعلامیه بدهکار صادره می باشد در غیر این صورت بیمه گر تعهدی در خصوص جبران خسارت احتمالی نخواهد داشت .فرانشیز خسارت جزئی 20 درصد و حداقل 1000000 ریال می باشد ، فرانشیز خسارت جزئی تاچ و ال سی دی 40 درصد و حداقل 2000000 ریال می باشد ، فرانشیز کلی 30 درصد ارزش مورد بیمه می باشد ، فرانشیز سرقت 40 درصد قیمت روز دستگاه ( در مقطع وقوع حادثه ) یا قیمت مندرج در فاکتور خرید است .
بیمه گذاران برای اعلام خسارت باید از لینک www.si24/s/mfa1jo اقدام کنند و در بالای صفحه تب سایت در قسمت خدمات الکترونیکی گزینه فرم خسارت موبایل را به صورت کامل تکمیل کنید و کارشناسان بیمه ظرف مدت حداکثر 72 ساعت با شما تماس خواهند گرفت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.