مجله سیم کارت

همکاری ترکسل و هواووی

0 49

طبق تحریم های اعمال شده از سوی ایالت متحده آمریکا شرکت بزرگ هواوی که قدم های بزرگی را به سوی آینده بر می دارد      " ارائه داده است .  Huawei Mobile Services (HMS)" سرویس جدیدی با نام

درسال گذشته ایالت متحده با تحریم کردن شرکت هواووی تصور کرد که این شرکت دچار شکسست می شود ولی این شرکت با جایگزین کردن این سرویس به جای سرویس های موبایلی گوگل اقدام بزرگی کرد و این اقدام در حالی است که آمار ها نشان از آن دارد که میزان فروش محصولات این شرکت در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد در واقع این طرح جذابیت های بالایی برای اپراتور های تلفن ایجاد کرده است .

 

اپراتور ترکسل نیز همکاری بزرگی را در این زمینه با مجموعه هواووی آغاز کرده است و برای رونمایی از این سرویس در کنار هواووی قرار دارد .

برای مثال اپراتور ترکیه ای ترکسل تفاهم نامه ای با مسئول شرکت هواووی به منظور همکاری با سرویس های موبایلی هواووی امضا کرده است . که در واقع طی این تفاهم نامه ترکسل می تواند از این اکوسیستم هواووی برای سرویس دهی به کاربران خود استفاده نماید . در این کنفرانس مدیران هر دو مجموعه ترکسل وهواووی حضور داشتند .

طی همکاری های اخیراین دو شرکت اپراتور بزرگ ترکسل در نظر دارد یک میلیون از گوشی های هوشمند هواووی را به فروش برساند که قرار بر این شده است این گوشی های هوشمند در بازی زمانی آوریل 2020 تا پایان سال میلادی بعد در اختیار متقاضیان قرار بگیرد و طی این ادغام سازی با 30 اپلیکیشن تلفن همراه توسط شرکت ترکسل آغاز شود .

"است . Huawei Mate 30 Pro” اولین گوشی هوشمند هواووی که مجهز به ارائه این سرویس است مدل

AppGalleryبه طور رسمی این مدل گوشی هوشمند هواووی از این سرویس استفاده می نماید در این سرویس فروشگاه نرم افزاری در واقع جایگزینی است برای پلی استور گوگل برای دانلود بازی ها ونرم افزار های مورد علاقه کاربران مورد استفاده قرار می گیرد .

“(HMS core)” هووای می تواند با بروز رسانی این سرویس قابلیت های جدید نیز به این سرویس اضافه نماید برای مثال با انتشار این سرویس قابلیت اجرای اپلیکیشن ها روی دستگاه نظیر نقشه و مکان یاب و قابلیت های نرم افزارهای امنیتی را فراهم ساخته است .

و در آخر هواووی از سرمایه گذاری 20 پوندی برای تشویق توسعه دهندگان بریتانیایی و ایرلندی جهت ادغام اپلیکیشن ها در این سرویس خبر داد . 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.