مجله سیم کارت

همکاری شاتل موبایل با اپلیکیشن نوار

0 40

اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است که برای مشترکین سیم کارت های خود خدمات زیادی ارائه داده است . اپراتور شاتل موبایل خدمات متنوع و جذابی را برای مشترکین سیم کارت شاتل موبایل ارائه داده است همکاری با اپلیکیشن نوار یکی دیگر از خدمات این اپراتور بزرگ است . اپلیکیشن نوار کتاب خانه ای از بهترین محتوا ها شامل کتاب صوتی ، پادکست و … است . شاتل موبایل در راستای توسعه فرهنگ کتاب خوانی با اپلیکیشن نوار همکاری کرده است .
"شاتل موبایل" در ارائه خدمات ابتدایی خود شامل مکالمه ، پیامک و اینترنت همراه برای "سیم کارت" های خود نیز مزایای ویژه‌ ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است . مزایایی از قبیل ارزان‌ ترین نرخ تعرفه مکالمه ، پیامک و اینترنت همراه  ، بسته های اقتصادی و ترکیبی جذاب و پوشش ‌سراسری 3G و 4G با اتصال به سه شبکه در کل کشور ، حداقل امکاناتی است که در ارائه خدمات پایه برای مشترکین خود فراهم کرده است . شاتل موبایل با هدف توسعه فرهنگ مطالعه امکان بهره‌ مندی از 25 % تخفیف ویژه « اپلیکیشن کتاب صوتی نوار » را برای شاتل موبایل‌ های عزیز فراهم کرده است .
اپلیکیشن نوار متنوع ترین محتوا های صوتی با کیفیت در یک اپ : کتاب صوتی ، سریال صوتی ، خلاصه کتاب و پادکست را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و هزینه ی کم تر نسبت به نسخه ‌ی چاپی دارد و امکان مشترک شدن و دسترسی به تمامی عناوین را می دهد و هم چنین در هر زمان و در هر مکان قابل دسترسی و استفاده است .
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل عضو جدید خانواده بزرگ شاتل است . این برند به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور وارد بازار خدمات ارتباطی همراه می‌ شود و این اپراتور پشتیبانی 24 ساعته دارد و 24ساعت شبانه‌ روز و 7 روز هفته می ‌توانید از طریق شماره 09981000000 با کارشناسان مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان شاتل موبایل تماس بگیرید و یا با کلیک روی این لینک به صورت آنلاین با آن ها چت کنید .

   

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.