مجله سیم کارت

همکاری همراه اول با چندین شرکت داخلی

0 78

همکاری همراه اول با چندین شرکت داخلی

همراه اول یکی از اپراتورهای است که با ارائه  خط همراه اول ارزان ، پرطرفدارترین اپراتورها می باشد. قیمت سیم کارت این اپراتور نسبت به ارائه خدمات متنوع بسیار متنوع و به صرفه می باشد. درهمین راستا و با توجه به گزارشات رسیده،مدیرعامل همراه اول، وزیر صنعت معدن و تجارت و نیز تولیدکنندگان و فعالان صنعت مخابرات ایران در تاریخ پنج آذر نشستی را در محل ساختمان مرکزی وزارت صمت برگزار نمودند.

در طی این جلسه وزیر صنعت،معدن و تجارت بصورت کاملا رسمی حمایت خود را از اپراتورها اعلام نمود. در همین راستا این وزارتخانه از اپراتور همراه اول، بدلیل کسب رتبه اول تولید داخل  در سه سال پیاپی،  تقدیر و قدردانی نمود.

این مراسم با عنوان «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات» برگزار گردید.

حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول نیز در این نشست به نکات ارزنده ای اشاره نموده و تصریح کردند که این اپراتور موفق شده است نمایشگاه دائمی فرصت های ساخت داخل و همچنین تعمیق داخلی سازی را با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه های ارتباطات و صمت در ساختمان مرکزی شرکت ارتباطات سیار ایران افتتاح نماید. این اپراتور همچنین به ضرورت همکاری های داخلی، به قراردادهای منعقد شده با تولیدکنندگان داخلی اشاره نموده و اعلام کرد که، قراردادهای منعقد شده امروز کاهش ارزبری 52 میلیون دلاری برای همراه اول به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است که همراه اول با هدف حمایت از تولیدات داخلی، با شرکت های «حامی سیستم شریف»، «صنایع مخابرات ایران»، «ارتباطات نوری امین»، «پارس هما پرتو»، «نقش اول کیفیت»، «موج آینده فرافن»، «ارتباطات پرتو آبی»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «شرکت نیان الکترونیک»، «کارخانجات مخابراتی ایران»، «آزمون کیفیت»، «ارگ جدید» و «جهاد دانشگاهی خواجه نصیر» قرارداد و تفاهم همکاری امضا نمود.

همکاری همراه اول با شرکتهای ذکر شده در زمینه های خرید آنتن اکتا باند، پشتیبانی سامانه های پرتال، تجهیزات انتقال POTN، خدمات طراحی تفصیلی – بهینه سازی شبکه رادیویی و دسترسی انتقال، خرید راک، مودم 4G و… خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.