مجله سیم کارت

هواوی انجوی 10 پلاس خود را در 14شهریور معرفی می کند

0 9

هواوی انجوی 10 پلاس خود را در 14شهریور معرفی می کند

اخیرا خبرها درباره کمپانی هواوی رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.در چند ماه قبل خبرها مبنی بر مشکلات متحمله بر این کمپانی چینی بود که از سمت ایالات متحده اعمال شده بود و همچنین مشکلاتی که در پی آن دامنگیر "هواوی" شده بود.اما چینی ها اینبار نیز موفقیت از این بحران عبور کردند وهم اکنون و پی در پی موفقیت آنها در سایتهای معتبر شنیده و دیده می شود.

 هم اکنون نیز خبر دیگری از این کمپانی مبنی بر ارائه گوشی های انجوی 10 پلاس (Enjoy 10 Plus) شنیده می شود.این کمپانی رسما اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ 14 شهریور گوشی "انجوی 10 پلاس" خود را معرفی نماید.

در واقع این گوشی ها در سطح جهان با نام "هواوی Y "شناخته می‌شوند و همواره جزو گوشی های میان‌رده‌ و البته باکیفیت این کمپانی بشمار می روند.به گونه ای که این کمپانی چینی تاکنون موفق به فروش قابل توجهی از این گوشی در سطح جهان بوده است .از اینرو چینی‌ها تصمیم گرفتند تا به‌زودی عضو جدید خانواده‌ی این گوشی‌ها را به جهت کاربردی بودن آن برای افراد عادی، معرفی نمایند.این گوشی در طیف رنگی مختلف و متنوع در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.جزئیاتی از این گوشی مطرح شده است که به قرار زیر می باشد.

در واقع طبق اخبار رسیده این گوشی مجهز به دوربین سه گانه در پنل پشتی خواهد بود.

 انجوی 10 پلاس، قرار است به دوربین سلفی پاپ‌آپ مجهز شود تا بدینوسیله نیازی به وجود بریدگی در بالای نمایشگر نباشد،این کار باعث خواهد شد تا در نهایت، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی انجوی 10 پلاس تا حدودی بالا رود و این امکان برای کاربر فراهم شود تا بتوتند تجربه‌ی کار با یک گوشی تمام‌صفحه را داشته باشد.

این گوشی با ظاهری جذاب و زیبا عرضه خواهد شد و می تواند گزینه مناسبی برای آن دسته از افرادی که به ظاهر گوشی اهمیت زیادی می دهند باشد.البته ناگفته نماند که قیمت این گوشی ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه خواهد بود. در واقع چینی‌ها پیش‌تر هواوی Y9 پرایم مدل 2019 را با تعداد مشابه دوربین اصلی و حتی دوربین سلفی پاپ آپ روانه‌ی بازار کرده‌اند بنابراین نباید انتظار یک گوشی خاص و جدید و منحصربفرد از این کمپانی را داشته باشید.این کمپانی بدلیل بسیاری از قابلیت های که موردنظر مخاطب می باشد( تنوع رنگی بالا، گوشی میان رده با کیفیت بالا، زیبایی ظاهری، قیمت مقرون به صرفه ، کاربرد بیشتر، فروش در خور توجه ، مناسب قشر معمولی) این گوشی را در لیست گوشی های مورد عرضه خود قرار داده است.

برای دانستن اطلاعات بیشتر درباره سخت افزار و دیگر جزئیات این گوشی تا آخر همین هفته منتظر بمانید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.