مجله سیم کارت

هواوی رکورد تازه ای از میزان فروش گوشی های خود ثبت نمود

0 17

هواوی رکورد تازه ای از میزان فروش گوشی های خود ثبت نمود

با توجه به فراز و نشیب های زیاد کمپانی هواوی ، و بر خلاف تصور همگان ، این کمپانی چینی هم اکنون به فروش فوق العاده گوشی های خود دست یافته است. در واقع آمار فروش گوشی های هواوی از ابتدای سال 2019 میلادی تا کنون ، رقم بسیار شگفت انگیز و دور از انتظار می باشد که این کمپانی هم اخیرا آنرا منتشر نموده است. طبق گزارشات بدست آمده کمپانی هواوی موفق شده است در این اوضاع بحرانی بیش از 200 میلیون گوشی هوشمند خود را فروش برساند. این ارقام از موفقیت دوباره چینی ها خبر می دهد. در حقیقت این کمپانی نه تنها در این مدت (یکسال اخیر) ، هیچ پسرفتی نکرده است بلکه به مراتب موفقتر نیز وارد عمل شده است و توانسته است مجددا بازار را به دست گیرد.

در این میان میتوان به فروش بالای گوشی هواوی میت 20 و همچنین گوشی های سری P30 اشاره نمود که موفق به فروش و ثبت رکوردی تازه و فوق العاده برای کمپانی "هواوی" شد.

ناگفته نماند که چینی ها مثل همیشه با اتحاد و همدلی هود موفق به کسب این میزان فروش شدند. زیرا بیشترآمار خرید گوشی های کمپانی هواوی متعلق به خریداران چینی می باشد که با حمایت کمپانی خود موفق شدند جایگاه هواوی را به عنوان برترین فروشنده گوشی در چین تثبیت کردند. البته ناگفته نماند که هم اکنون گوشی های سری میت 30 به صورت جهانی در دسترس کاربران قرار نگرفته‌اند اما در کشور چین و برخی از کشورهای آسیا-اقیانوسیه، فروش بسیار خوبی را داشته‌اند و انتظار می‌رود بتوانند به هواوی در ثبت رکوردهای بهتر کمک شایانی کنند.

هواوی رکورد تازه ای از میزان فروش گوشی های خود ثبت نمود

کمپانی چینی نیز با سیاسیت تمام وارد کار شده و به کاربران چینی خود بابت خرید گوشی های سری میت 30 ، تخفیفات هیجان انگیز زیادی در نظر گرفته است که در میزان فروش گوشی های جدید هواوی تاثیر زیادی دارد.

در واقع با توجه به بیانات مطرح شده هواوی به راحتی موفق شده است مرز 200 میلیون را پشت سر بگذارد و طبق پیش بینی های انجام شده این شرکت تا پایان امسال موفق خواهد شد حدودا 270 میلیون گوشی هوشمند خود را به فروش برساند.این رقم یعنی چیزی حدود 20 میلیون بیشتر از آنچه که تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده اند.

در انتها لازم به ذکر است که هواوی هم اکنون در حال سپری کردن اوضاع پرمشغله خود می باشد و خبرهای زیادی از این کمپانی به گوش می رسد که ما شما را از  آنها مطلع خواهیم ساخت.بنابراین پیشنهاد می کنیم با سایت سیم کارت همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.