مجله سیم کارت

هواوی سیستم عامل جدید خود را ثبت تجاری کرد

0 17

هواوی سیستم عامل جدید خود را ثبت تجاری کرد

با توجه به وجود جنگ تجاری بین امریکا و چین ،کمپانی چینی هواوی از چندی پیش به فکر ساخت یک "سیستم عامل" نمود که بتواند جایگزین مناسبی برای "اندروید" باشد.از اینرو هواوی توانست سیستم عامل جدید خود را به مرحله ثبت برساند.

همانطور که می دانید "هواوی" کمپانی بزرگ چینی چندی پیش اعلام کرد که سیستم عامل جدید خود با نام هنگ منگ را آماده کرده است و قصد دارد بر روی گوشی های خود اعمال نماید.اما طبق اخبار جدید ،مطلع شدیم نام سیستم عامل جدید هواوی ،هارمونی بوده و این کمپانی به تازگی این سیستم عامل را در اداره مالکیت اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است و سیستم عامل هنگ منگ که قبلا درباره آن به اختصار توضیح دادیم سسیستم عامل جایگزین اندرویدنبوده و سیستم عامل برای اینترنت اشیاء می باشد.

در واقع با توجه به بهبود اندک در وضعیت چالش برانگیز بین هواوی و دولت امریکا، هواوی دست از فعالیت خود برای ساخت سیستم عامل جدید برنداشت و با توجه به اوضاع نابسامان موجود در دنیای کنون در تلاش است تا وابستگی خود را به کشورهای دیگر کمتر از قبل کرده و بصورت مستقل و کاملا هوشمندانه به پیش رود..

مدیرعامل هواوی ضمن گزارشی اعلام کرده است که قصد دارد این سیستم عامل را بر روی گوشی های هوشمند کمپانی هواوی در کشور چین اعمال کند.همچنین این کمپانی در نظر دارد تا در سه ماهه نخست سال 2020 این سیستم عامل را بر روی گوشی های تلفن همراه کاربران سراسر دنیا عرضه نماید.

هواوی به دفعات اعلام کرده است که سرعت سیستم عامل جدید(هارمونی) این کمپانی بسیار بیشتر از سیستم عامل اندروید می باشد و این قابلیت بغیر از گوشی بر روی روترها و دیتاسنترها نیز قابل استفاده می باشد.هم اکنون نیز بیش از یک میلیون دستگاه در حال آزمایش و تست این سیستم عامل می باشند.

با تمام این تفاسیر باید تا زمان عرضه ی این سیستم عامل منتظر بمانیم تا مشخص شود که ادعاهای کمپانی هواوی صحت دارد یا نه؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.