مجله سیم کارت

هواپیمایی بریتیش ایرویز از طریق ایفون به نیازهای مسافران پاسخ می دهد.

0 25

هواپیمایی بریتیش ایرویز از طریق ایفون به نیازهای مسافران پاسخ می دهد.

شرکت های هواپیمایی بزرگ در جهت توسعه بهتر و کاربردی و ارائه خدمات بهینه سعی در استفاده از گوشی های "ایفون" کمپانی بزرگ آمریکایی "اپل" نمودند.این کار علاوه بر سریعتر و بهتر شدن کارها به اقدامی مدرنیته تبدیل شده است و از آنجایی که شرکت های هواپیمایی متکی بر مدرن بودن می باشند با اطمینان خاطر بهتر و بیشتر به این کار روی آوردند.

در همین راستا و همچنین جهت سهولت کار بین مسافران و کارکنان ،هواپیمایی یونایتد (United Airlines)، در سال 2011 برای نخستین بار نزدیک به 11هزار دستگاه ایپد را جایگزین دفترچه های راهنمای خود نمود.شایان ذکر است که این شرکت مجموع 23 هزار "ایفون 6 پلاس"، برای تمام خدمه پرواز خود خریداری نمود.

در همین راستا کمپانی بریتیش ایرویز برای بهبود خدمات خود ،به تمامی کارکنان خود ایفون XR هدیه داد.تعداد تلفن درنظر گرفته شده برای کارکنان بریتیش ایرویز 15هزار می باشد که شامل تمام خدمه پرواز این شرکت هواپیمایی است.در واقع این شرکت هواپیمایی با سرمایه گذاری گسترده خود، در جهت بهبود ارتباط بین کارکنان و مشتریان اقدام به این کار نمودند. همه‌ی این دستگاه‌ها مجهز به اپلیکیشن‌های سفارشی و همچنین اپلیکیشن های ویژه برای خدمات پروازی می باشند.

شایان ذکر است که خدمه‌ی پرواز می‌توانند ازطریق گوشی‌ ها،برای دریافت اطلاعات مسافران، ازجمله پرواز‌های قبلی، ترجیحات غذایی و نیز ثبت درخواست مراقبت‌های سیار و خدمات سفارشی استفاده نمایند و در کمک رسانی به مسافران بیشتر از قبل فعالیت داشته باشند.

هواپیمایی بریتیش ایرویز از طریق ایفون به نیازهای مسافران پاسخ می دهد.

درحقیقت طبق گفته خدمه پرواز، با اجرایی شدن این کار مشکل بسیاری از مسافران برطرف شده و ارائه خدمات توسط کارکنان پرواز به نحو احسنت انجام می شود.بنابراین می توان گفت گوشی‌های هوشمند "ایفون XR"در ارائه‌ی خدمات به مشتریان بسیارمفید بوده است.

 بخشی از سرمایه‌گذاری 6.5 میلیارد پوندی شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، به‌کارگیری "ایفون 10 آر" ، برای ارتقاء تجربه‌ی خدمات مشتریان می باشد.این شرکت هواپیمایی بصورت آزمایشی تبلت های "ایپد" در اختیار کارمندان ارشد خود قرار داد ولی فعلا خبری از اجرای دقیق ، رسمی و دائمی آن نداده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.