مجله سیم کارت

هوشمندسازی خدمات با همکاری همراه اول و بانک ملت

0 41

اپراتور "همراه اول" ، اولین اپراتور در کشور است که فعالیت خود را آغاز کرده است و این اپراتور تا حد بسیار زیادی مورد اعتماد مردم است و طرفداران زیادی دارد و در بین سایر اپراتور ها در بین مردم قابل اعتماد تر است . اپراتور همراه اول بر اساس نشستی که در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 با مدیران بانک ملت برگزار کرد ، برای هوشمند سازی خدمات با مدیران بانک ملت تعامل کرد و مدیران این دو مجموعه با یکدیگر تفاهم کردند .
این نشست در ساختمان مرکزی همراه اول برگزار شد و مدیران هر دو مجموعه هم همراه اول و هم بانک ملت در این جلسه حضور داشتند و پیرامون هوشمند سازی خدمات با یکدیگر صحبت کردند . همراه اول از اپراتور های بزرگ در کشور است و مشترکین زیادی دارد و در همین راستا همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه دهد . اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است تا کلیه مشترکین همراه اول که سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری دارند بتوانند از این طریق به اسانی به خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی داشته باشند و حالا همراه اول با همکاری بانک ملت سعی در هوشمند سازی خدمات را دارد .
به گزارش اداره‌ کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، صحبت در خصوص هوشمند سازی خدمات در این نشست با حضور جمعی از مدیران همراه اول و بانک ملت بود و مدیر عامل بانک ملت اعلام کرد که هوشمند سازی کردن خدمات باعث افزایش بیشتر رضایت مشتریان خواهد بود و رضایت ان ها را در پی خواهد داشت . مدیر عامل بانک ملت استقبال زیادی از گسترش همکاری ها کرد و تاکید بر هوشمند کردن خدمات در راستای رضایت مشتریان را داشت . مدیر عامل بانک ملت در ادامه افزود : امیدوارم خدمات بهتر و جدید تر در کمیته‌ های تخصصی بررسی شود تا به‌ زودی بصورت عملی ارائه گردد .
مهدی اخوان بها بادی ، مدیر عامل همراه اول نیز با اشاره به این که در حوزه مشترک اپراتور و بانک آمادگی همکاری وجود دارد ، اظهار کرد : پیشنهاد می ‌کنم نشست مشترکی در سطح معاونت‌ ها انجام شود تا اقدامات لازم و مقدماتی برای ارتقاء خدمات بانکی و اپراتوری به مردم صورت پذیرد و کلید هوشمند سازی خدمات خورده شود .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.