مجله سیم کارت

وان پلاس 8پرو مجهز به نمایشگر 120 هرتزی خواهدبود

0 21

وان پلاس 8پرو مجهز به نمایشگر 120 هرتزی خواهدبود

یکی از محصولات منحصربفردی که در گوشی های وان پلاس 8 دیده می شود، عدم محدودیت در رفرش ریت 120 هرتزی می باشد که این محدودیت بر روی گوشی های گلکسی اس 20، به مراتب قابل مشاهده می باشد.

در واقع طبق گزارشات بدست آمده، گوشی‌های گلکسی اس 20 سامسونگ تنها در کیفیت +Full HD می‌توانند نرخ تازه سازی تصویر (رفرش ریت) 120 هرتز داشته باشند و در وضوح تصویر +QHD، رفرش ریت به صورت خودکار به میزان 60 کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اینکار موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

طبق آخرین تصاویر منتشر شده، از گوشی وان پلاس 8 پرو این شرکت هیچگونه اعتقادی به صرفه جویی در مصرف انرژی ندارد از اینرو قرار است گوشی جدید خود را بدون هیچ محدودیتی به پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز مجهز نماید.

البته وان پلاس 120 هرتز را در کنار 2 نرخ 60 و 90 هرتز قرار داد تا کاربر به اختیار خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. هنگامی هم که رفرش ریت را روی 120 تنظیم می‌کنید، گوشی به شما هشدار می‌دهد که این کار ممکن است به خاطر وضوح تصویر بالا، باعث زودتر خالی شدن باتری شود. بنابراین با یکی دوبار استفاده مسلما دستتان خواهد آمد که بهترین نرخ رفرش ریت برای لذت بردن از نمایشگر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی کدام است.یکی از نکات مثبتی که در اینباره وجود دارد اینست که در گوشی های وان پلاس 8 پرو، دوربین سلفی تعبیه شده درون نمایشگر قرار دارد.دوربین سلفی در سمت چپ و بالای گوشی قرار گرفته است.بنابراین جای هیچ شکی نیست که چرا شرکت‌هایی نظیر وان پلاس و همچنین شیائومی، ابتدا گوشی‌هایی با نمایشگر تمام صفحه عرضه نمودند که علاوه بر زیبائی، بسیار کاربردی نیز می باشند. همه ی این عوامل موجب شد تا گوشی های این کمپانی، به تعبیه دوربین های روی نمایشگر روی آوردند.

علت این تغییر شاید این باشد که این کمپانی ها هنوز نمی‌توانند به دوربین سلفی پاپ آپ به عنوان یک قابلیت بادوام اعتماد نمایند. البته لازم به ذکر است که هیچگونه گزارشی از خرابی این دوربین‌ها به شنیده نشده است. یکی از دلایل دیگر هم می‌تواند به خاطر استفاده از قابلیت اسکن چهره باشد که در این صورت کاربر باید مدت زمان زیادی را منتظر بماند تا دوربین بالا آماده شده و قادر به شناسایی چهره باشد.

با تمام موارد ذکر شده، فعلا قطعیت این خبر بیان نشده است و تمام حدسیات مربوط به تصاویر منتشرشده می باشد. بنابراین با این اوصاف همه چیز طبق رندرها و شایعات گذشته مطرح شده است.

در نهایت شایان ذکر است که وان پلاس 8 پرو به زودی معرفی خواهد شد. از اینرو شنیده‌ها حاکی از آن است این محصول در نیمه اول سال جاری روانه بازار خواهد شد. با توجه به اینکه وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 6 پرو در ماه می 2019 و 2018 روانه بازار شدند، می‌توان انتظار داشت این محصول نیز در ماه می 2020 عرضه شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.