مجله سیم کارت

وان پلاس 8 زیباترین گوشی کمپانی وان پلاس می باشد

0 37

وان پلاس 8 زیباترین گوشی کمپانی وان پلاس می باشدوان پلاس 8 زیباترین گوشی کمپانی وان پلاس می باشد

وان پلاس یکی دیگر از کمپانی های  قوی در ساخت گوشی های هوشمند می باشد که در طول دوره فعالیت خود توانسته است به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

در همین راستا و طبق گزارشات رسیده از مدیرعامل این کمپانی، زیباترین گوشی های این شرکت معرفی شدند. در واقع گوشی های  خانواده‌ی وان‌پلاس 8، بعنوان زیباترین گوشی‌های وان‌پلاس معرفی شدند. این در حالیست که طبق بررسی های انجام شده، سری جدید گوشی‌های وان‌پلاس در خرداد سال اخیر یعنی سال 2020معرفی خواهند شد.

طبق ادعاهای مدیر عامل کمپانی  وان پلاس، گوشی های وان پلاس 8، در ماه می(خرداد 1399)، با عنوان «زیباترین» گوشی‌های وان‌پلاس معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است که این شرکت قصد دارد سه گوشی هوشمند از خانواده‌ی وان‌پلاس 8 را  با عناوین مختلفی همچون وان‌پلاس 8، وان‌پلاس 8 پرو و وان‌پلاس 8 لایت به بازار عرضه نماید.

جزئیات مربوط به این گوشی طبق رندرهای منتشر شده به شرح زیر می باشد:

صفحه نمایش وان پلاس 8 پرو حفره دار می باشد که شباهت بسیار زیادی به  وان‌پلاس 8 و گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس 10 و همچنین گوشی های  سری گلکسی نوت 10 سامسونگ خواهد داشت.

لبه های وان‌پلاس 8 پرو همانند نسل قبل این کمپانی دارای لبه‌های خمیده خواهد بود.

اندازه‌ی صفحه‌نمایش وان پلاس  6/65 اینچی می باشد که کمی بزرگ‌تر از پنل 6/5 اینچی وان‌پلاس 8 است.

طبق گزارشات و البته شایعات مختلف، گوشی های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس پرو مجهز به اینترنت 5G می باشند.

پردازنده ی استفاده شده در این گوشی از نوع اسنپدراگون 865 می باشد.

 حافظه‌ی رم استفاده شده در این گوشی  8 و12 گیگابایتی LPDDR5 می باشند.

بهتر است بدانید که این دو گوشی را می‌توان با حافظه‌ی ذخیره‌سازی 128، 256 و 512 گیگابایت نیز خریداری کرد.

لازم به ذکر است که  وان پلاس 8  لایت از پردازنده‌ی مدیاتک Dimensity 1000 و همچنین حافظه‌ی رم 8 گیگابایتی LPDDR4x استفاده خواهد کرد.

وان پلاس 8 زیباترین گوشی کمپانی وان پلاس می باشد

در نهایت ذکر این نکته ضروری می باشد که گوشی های وان‌پلاس 8 و وان‌پلاس 8 لایت مجهز به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی بوده  و از فناوری شارژ سریع 30 واتی بهره می برند. این در حالیست که این احتمال وجود دارد که گوشی های وان‌پلاس 8 پرو به باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و با شارژ 35 واتی عرضه شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.