مجله سیم کارت

وزیر ارتباطات از غرفه همراه اول بازدید کرد

0 26

وزیر ازتباطات از غرفه همراه اول بازدید کرد

همانطور که در جریان هستید "همراه اول" دربیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار «تحقق رویای دیجیتال» حضور فعالی دارد. همراه اول قصد دارد در این نمایشگاه از محصولات جدید خود رونمائی کرده و با ارائه ی دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان می رود.این نمایشگاه از تاریخ 27 لغایت 30 تیرماه و در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری می باشد.

امروز در سومین روز از برگزاری این نمایشگاه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه ی همراه اول واقع در سالن خلیج فارس نمایشگاه بازدید کردند.

محمد جواد آذری جهرمی از تمام غرفه های این اپراتور بازدید کرده و از دستاوردها و اهداف مدنظر همراه اول مطلع گردیده و در نهایت (وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات) با مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران  و در بخش VIP غرفه به گفت و گو پرداختند.

همراه اول در این نمایشگاه از اپلیکیشن های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه ای» و درگاه های رسمی خرید شارژ و بسته های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع "سیم کارت" های همراه اول در سامانه های گلچین و شاپ، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول در حال خدمت رسانی به بازدیدکنندگانمی باشد.

دیگر خدماتی که همراه اول در این نمایشگاه ارائه خواهد کرد به شرح زیر می باشد:

فروش و فعال سازی سیم کارت های دانشجویی، دانش آموزی و کودک

تعویض سیم کارت قدیم به نسل جدید

فعال سازی خدمات غیر حضوری

علاوه بر این خدمات توسط همراه اول شرکتهای همکار این اپراتور مانند ستاره اول، "مبین نت"، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیزدر این نمایشگاه حضور داشتند.

در نهایت باید یادآور شویم که در این نمایشگاه بسیاری از نمایندگان مجلس نیز از غرفه ی همراه اول دیدن کردند.و حضور همراه اول در الکامپ بسیار موثر و مفید بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.