مجله سیم کارت

وضعیت بحرانی کمپانی htc

0 24

وضعیت بحرانی کمپانی htc

همانطور که می دانید کمپانی تایوانی  htc در سالهای 2011و 2012 توانست سروصدای زیادی در بازار گوشی های هوشمند به پا کند و شور و هیجان کاربران برای خرید گوشی های "htc" رنگ و روی خاصی گرفته بود.این کمپانی با ارائه گوشی های نوین  اب تکنولوژی بالا توانسته بود جایگاه خاصی برای خود رقم بزند، اما این روند زیاد به طول نینجامید و این کمپانی با رکود سنگین مواجه شده و هم اکنون روزهای سخت خود را سپری می کند.

طبق اخبار بدست آمده htc هم اکنون پنجمین فصل از رکود مالی خود را تجربه می کند.این رکود شامل ضررهای زیاد و هنگفت از برآورد سود خالص می باشد.

این اوضاع با عدم رعایت حق کپی رایت باعث وخیم تر شدن اوضاع کمپانی htc  شده است و این شرکت تایوانی در مورد فروش گوشی های خود در انگلستان به مشکل خورده است و این شرایط باعث بحران هر چه بیشتر htc شده است.

Htc در سه ماهه نخست سال جاری با زیان 76میلیون دلاری مواجه بود که  طی دو فصل آخر این زیان با اندکی کاهش به 73 میلیون دلار رسیده است.علاوه بر این رشد سود خالص هر سهم این شرکت منفی 0.09 دلار است که رقم بسیار نگران کننده ای می باشد.

در ادامه می توان به  سود عملیاتی این شرکت اشاره کرد که با کاهش 88.5  درصدی مواجه بوده است. در واقع این شرکت بداقبال در حال گذراندن روزهای تلخ کاری خود می باشد و تمام تلاش هایش برای عبور از این بحران به بن بست خورده است.

وضعیت بحرانی کمپانی htc

حال با تمام این بیانات تایوانی ها تصمیم گرفته اند با قدرت بیشتر ظاهر شده و این مشکلات را رفع نمایند. در همین راستا و طی اخبار بدست آمده کمپانی htc تصمیم گرفته است بر روی فناوری 5G تمرکز کرده و در بازار  نوظهور حرفی برای گفتن داشته باشد.همچنین این کمپانی در تلاش است با ارائه هدست های واقعیت مجازی Vive و رقابت در بازار هند جایگاه خود را بهتر از قبل کرده و به روزهای اوج خود برگردد.

در پایان لازم به ذکر است که کمپانی htc اعلام کرده است که حساسیت ویژه ای به حفظ حریم شحصی کاربران خود دارد و در ارائه گوشی های خود حتما این موضوع را درنظر خواهد گرفت.همچنین این کمپانی بر روی گوشی های میان رده خود نیز تمرکز کرده است و در برنامه های آتی خود قرار است از این مدل گوشی های خود رونمائی کند.

این کمپانی به شدت در تلاش است تا روزهای بحرانی را سپری نماید.بنابراین برای رسیدن به اهداف خود  عقب نشینی نخواهد کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.