مجله سیم کارت

ویژه برنامه دهه کرامت همراه اول

0 60

اپراتور همراه اول اولین و برترین اپراتور در ایران و به عنوان اپراتور برتر بالا ترین سرعت اینترنت در کشور را داراست . اپراتور همراه اول در دهه کرامت برای مشترکین سیم کارت های خود بسته ها و برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است . در واقع دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه ( س ) آغاز و با ولادت برادرش امام رضا ( ع ) پایان می یابد . دهه کرامت ذز سال 1400 روز شنبه 22 خرداد ماه هم زمان با سال روز ولادت حضرت معصومه ( س ) آغاز شده است و تا 1 تیر ماه که لادت امام رضا ( ع ) است خاتمه می یابد . در همین راستا و در دهه کرامت همراه اول برای مشترکین خود ویژه برنامه ای با نام باغ آینه را برگزار کرده است و مشترکین می توانند از طریق اپلیکیشن روبیکا و آیگپ این ویژه برنامه را مشاهده کنند . "همراه اول" یکی از سهام داران اصلی روبیکا است و معمولا ویژه برنامه های خود را از طریق این اپلیکیشن در اختیار کاربران خود قرار می دهد . اپلیکیشن روبیکا از اپلیکیشن های برتر در کشور است که خدمات متفاوتی را به مشترکین خود ارائه می دهد و ویژه برنامه همراه اول هر شب به مدت 12 شب از روبیکا پخش خواهد شد .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، به مناسبت دهه کرامت ، همراه اول در راستای تولید محتوای پر بازید جهت پخش در فضای دیجیتال ، اقدام به تولید ویژه برنامه باغ آینه کرده است و این ویژه برنامه از روز یکشنبه 23 خرداد ماه 1400 آغاز شده است و قرار است به مدت 12 شب پخش شود و این ویژه برنامه همان طور که گفته شده از طریق اپلیکیشن روبیکا و آیگپ پخش خواهد شد و میزبان کاربران روبیکا و ایگپ می باشد و مجری ویژه برنامه باغ آینه مسعود فروتن کارگردان مطرح کشور می باشد .
این اقدام که در راستای تکریم دهه کرامت و به مناسبت سال روز ولادت حضرت معصومه ( س ) و امام رضا ( ع ) صورت گرفته است ، به دنبال تحقق اهداف بلند تحول دیجیتال با تمرکز بر تولید محتوا بر روی پلتفرم های دیجیتال کشور است . در این برنامه ضمن گنجانده شدن آیتم های معنوی و به تصویر کشیدن زوایای حریم دو حرم مطهر در قم و مشهد مقدس ، از چهره ‌های سر شناس هنری کشور و هم چنین خادمان ویژه و افتخاری حرم های مطهر دعوت به عمل آمده است تا به گپ و گفت مستقیم با مردم بپردازند . ویژه برنامه باغ آینه از ساعت 22 در اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می شود و از امشب برای تمامی ایرانیان قابل دسترسی خواهد بود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.