مجله سیم کارت

ویژه برنامه رمضانی همراه اول

0 22

اپراتور همراه اول اولین که اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است با نزدیک شدن به ایام مبارک رمضان ویژه برنامه رمضان برای مشترکین "سیم کارت" های خود در نظر گرفته است و از طریق اپلیکیشن روبیکا به کاربران ارائه خواهد داد . اپراتور "همراه اول" که یکی از سهام داران اصلی روبیکا است ویژه برنامه های خود را از طریق این اپلیکیشن به کاربران خود ارائه می دهد و حالا در رمضان 1400 ویژه برنامه مهنا را برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است که کاربران می توانند با ورود به اپلیکیشن روبیکا ویژه برنامه رمضان همراه اول را تماشا کنند . کاربرانی که اپلیکیشن روبیکا ندارند می توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ای اپلیکیشن روبیکا را دانلو و نصب کنند و ویژه برنامه مهنا که به مناسبت همراه اول را ارائه شده است را تماشا کنند .
ویژه برنامه مهنا که برای رمضان 1400 در نظر گرفته شده است یک برنامه دو قسمتی می باشد که برای استقبال از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد . به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، همراه اول با نزدیک شدن ماه مهمانی خدا و در راستای آماده سازی مردم برای بهره مند شدن از فضیلت های این ماه مبارک ، ویژه برنامه مهنا را در نظر گرفته است و این برنامه در کربلای معلی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی ضبط شده است و توسط اپلیکیشن روبیکا پخش خواهد شد و کلیه مشترکین "سیم کارت همراه اول" هم سیم کارت همراه اول دائمی و هم سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند از طریق روبیکا برنامه را مشاهده کنند . مهنا که به‌ معنای « گوارا » است روز های دوشنبه و سه‌ شنبه هفته جاری ( 23 و 24 فروردین ) رأس ساعت 21 با اجرای مژده لواسانی ، روایت گری حامد عسکری ، مداحی حمید علیمی و هم چنین سخنرانی حجت ‌الاسلام و المسلمین علی سرلک از طریق روبیکا برای تمامی ایرانیان پخش می‌ شود . همراه اول با در اختیار قرار دادن ظرفیت‌ های لازم زیر ساختی و ارتباطی به سوپر اپ روبیکا ، تمام سعی خود را برای ایجاد فرصتی مناسب و درخور ایام ماه مبارک رمضان و غنی ‌سازی محتوای فضای دیجیتال کشور انجام می‌ دهد تا مردم در دوران خانه‌ نشینی و حفظ پروتکل ‌های بهداشتی ، با کم ترین دغدغه بتوانند تک تک لحظات معنوی این ماه را همراهی کنند .

لازم به ذکر است ، همراه اول هم زمان با شیوع کرونا در کشور ضمن تقویت و توسعه زیر ساخت‌ های ارتباطی ، در رویداد های خاص و با تکیه بر بستر های خود گام‌ های مهمی در عرصه محتوای دیجیتال بر داشت که نظیر آن را در ماه محرم سال گذشته و عزادارای سید و سالار شهیدان شاهد بودیم ؛ همراه اول با همکاری پیام ‌رسان بومی روبیکا امکان ویژه‌ ای را برای هیئت ‌های مذهبی سراسر کشور فراهم آورد که برگزاری مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌ های ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تسهیل کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.