مجله سیم کارت

ویژه برنامه قرار سحر همراه اول

0 34

اپراتور همراه اول با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای مشترکین سیم کارت های خود هدایای ویژه و ویژه برنامه های تدارک دیده است . اپراتور همراه اول ویژه برنامه سحر گاهی برای هم وطنان در نظر گرفته است . با توجه به اینکه ماه رمضان ماه مهمانی خدا و بهترین ماه می باشد به همین منظور اپراتور همراه اول تلا ش کرده است تا ماه رمضان امسال وقت سحر گاهی رمضان الکریم را به صورت مستقیم از بارگاه معنوی و آستان قدس رضوی به هم میهنان و روزه داران تقدیم کند .
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، مجری نام آشنای برنامه‌ های سحرگاهی ماه مبارک رمضان ، امسال نیز با همکاری همراه اول از طریق پلتفرم‌ های روبیکا و آیگپ مهمان شب‌ های هموطنان است . این برنامه با همکاری اپراتور همراه اول از تاریخ بیست و هفتم فروردین ماه از ساعت 23 تا یک و نیم بامداد روز های ماه مبارک رمضان و از طریق اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ اجرا و پخش زنده شوئ و این برنامه با نام قرار سحر نام گذاری شده است .
"همراه اول" با اشاره به شرایط خاص ماه رمضان امسال و ایجاد محدودیت های اجتماعی برای مردم ، وعده رقم خوردن یکی از متفاوت ترین زمان های سحرگاهی رمضانی را با اجرای فرزاد جمشیدی و از جوار حرم نورانی امام رضا ( ع ) داده است . در این برنامه فرزاد جمشیدی به‌ عنوان تهیه کننده و مجری و محمود نعیمی موحد به عنوان کارگردان ، آیتم های متنوعی را در رسانه های مذکور به مخاطبان خود تقدیم خواهند کرد . پلاتو های معنوی و ادبی مجری ، دعوت از مهمانان معارفی ، فرهنگی و هنری ، ارتباط زنده با مجریان سراسر کشور و بیان مناسبات و حالات معنوی مردمان در ماه رمضان ، پخش دعا ، نیایش و نجوا های معنوی از جمله آیتم های برنامه « قرار سحر » خواهد بود . گفتنی است حجت اشرف زاده نیز تیتراژ آغازین برنامه « قرار سحر » را اجرا کرده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.