مجله سیم کارت

ویژه برنامه لنز برای ماه محرم

0 33

با توجه به فرا رسیدن ماه محرم اپراتور ایرانسل برای مشترکین "سیم کارت" های خود ویژه برنامه در نظر گرفته است . دوسال است که با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، مراسم ها و هیئت های مذهبی همانند گذشته شور ندارد و افراد برای حفظ سلامتی خود و هموطنان خود از حضور در تجمع های زیاد خود داری می کنند و به این علت است که اپراتور های فعال در کشورمان به فکر این افتادند تا مراسم های مذهبی را از طریق پلتفرم های آنلاین در اختیار مشترکین سیم کارت ایرانسل قرار دهند تا مشترکین به دور از دغدغه به عزاداری خود در منزل بپردازند . اپراتور ایرانسل که اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است نیز برای مشترکین سیم کارت های خود ویژه برنامه محرم در نظر گرفته است و مشترکین سیم کارت های ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن لنز به تماشای این ویژه برنامه ها بپردازند . تلویزیون اینترنتی لنز از سال گذشته با مجموعه های تولید کننده محتوا های فرهنگی و مذهبی همکاری خود را اغاز کرده است و از این طریق ویژه برنامه های مذهبی و عزاداری ماه محرم را برای کاربران خود پخش کرد .
اپلیکیشن لنز اولین و بزرگ ترین تلویزیون اینترنتی در ایران است که اپراتور "ایرانسل" ان را ارائه داده است  و اپلیکیشن لنز امکانات زیادی دارد و تلویزیون اینترنتی لنز هم زمان با روز های عزاداری محرم برنامه ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است که این ویژه برنامه دهه اول محرم به صورت زنده و مستقیم از حرم امام رضا ( ع ) پخش خواهد شد . این برنامه ، هر شب از ساعت 20:30 تا 24 ، به صورت مستقیم از لنز پخش می ‌شود و تا روز بعد ، تکرار آن قابل مشاهده است . علاقه ‌مندان می ‌توانند این برنامه را با اشتراک رایگان و تعرفۀ نیم‌ بهای اینترنت برای کاربران ایرانسلی ، از قسمت « رویداد » ، در بخش « پخش زنده » اپلیکیشن لنز ، مشاهده کنند .
کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل هم مشترکین ایرانسل دائمی و هم اعتباری می توانند اپلیکیشن لنز را رایگان و بدون پرداخت هزینه ای دانلود و نصب کنند . از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می ‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ ها ، سریال‌ ها ، آلبوم‌ های موسیقی و برنامه‌ های مستند ایرانی و خارجی ، پخش زندۀ برنامه‌ های تلویزیونی ، مسابقات و برنامه ‌های ورزشی و فرهنگی ، امکان ضبط خودکار برنامه‌ های زنده تلویزیون در زمان ‌بندی از پیش تعیین ‌شده ، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌ های پخش‌ شده از شبکه ‌های مختلف تلویزیون ، امکان مشاهدۀ برنامه ‌ها در بخش آرشیو ها تا هفت روز بعد از پخش زنده ، امکان افزودن برنامه‌ های مورد علاقه کاربر به فهرست « علاقه ‌مندی » و دسترسی آسان‌ تر به آن ها اشاره کرد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.