مجله سیم کارت

ویژه برنامه مهلا همراه اول به مناسبت دهه اول محرم

0 64

اپراتور همراه اول با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و به دلیل شرایط کرونا برای مشترکین سیم کارت های خود ویژه برنامه های مذهبی در نظر گرفته است که این ویژه برنامه ها را از طریق اپلیکیشن روبیکا و پیام رسان آی گپ در اختیار مشترکین سیم کارت های خود قرار می دهد . در وواقع هدف همراه اول از ارائه این ویژه برنامه ها این است که افراد در این ایام و در شرایط کرونا بدون هیچ نگرانی و با خیال راحت در منزل در این عزاداری ها مشارکت داشته باشند .
اپراتور "همراه اول" اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است و اولین اپراتور است که فعالیت خود را آغاز کرده است و این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است تا بتواند با ارائه خدمات و برنامه های ویژه رضایت مشترکین "سیم کارت" های خود را جلب کند . اپراتور همراه اول همان طور که قبلا اشاره کردیم اقدام به برگزاری هیئت های آنلاین کرده است و هیئت ها می توانند با ثبت نام در اپلیکیشن روبیکا و ثبت هیئت مذهبی خود ویژه برنامه های خود را به صورت زنده از طریق این اپلیکیشن ارائه دهند و حالا این اپراتور بزرگ ویژه برنامه مهلا را تهیه کرده و قرار است این ویژه برنامه به مدت ده شب یعنی دهه اول محرم از طریق اپلیکیشن روبیکا و پیام رسان آی گپ در اختیار مردم قرار بگیرد . ویژه برنامه مهلا از شب اول محرم ( 18 مرداد ماه 1400 ) پخش خواهد شد و این ویژه برنامه با همکاری استودیو قرن جدید تدارک دیده شده است .
به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران ، ‏« مهلا » برنامه‌ ای ترکیبی به میزبانی محمد حسین پویان فر ، مداح نام آشنای کشور و با حضور چهره هایی سر شناس در حوزه های مذهبی ، هنری ، ورزشی و اجتماعی ‏است که در هر قسمت با قرار گرفتن مقابل مهمانان ، سوالاتی را با هدف رقم زدن گفتگو هایی شنیدنی متناسب با حال و هوای آن ایام ، طرح می کند . این ویژه‌ برنامه در حال تولید است و از شب ( هجدهم مرداد ماه 1400 ) رأس ساعت 19 از طریق اپلیکیشن های روبیکا و آیگپ پخش می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.